Google+ Followers

Drama bersiri sekaligus

Selamat malam semua
                       dah tido ker? lau belum meh sini singgah baca blog kite ea
ok memandangkan hari ni banyak beno kenduri kawen
makanya tak payahlah masak sebab masing2 dah kenyang.. ok pas habis kenduri balik rumah cz hari nak hujan.
belek2 la cerite kat astro
                                                         banyak beno yang di ulang siar sampai nas pon tak tau nak tgok citer apa
tgok la list cerita yang nas rekod dan belum tengok 
ok jumpe dah....
CUBA TEKA NAS TGOK CITER APA?




SETELAH DI TOLAK TAMBAH 
ok DARAB DAN BAHAGI
AKHIRNYA
keputusan muktamad
nas  pilih cerita
PEREMPUAN DALAM PASUNGAN
mesti pelik kan orang lain dah khatam tengok citer ni, nas pulak baru nak layan apa dah..
  sebab sebabnya
i tak suke tengok citer bersambung2  jadinya rekod dulu nnt boleh tengok sekali gus
macam tu jugalah citer korea. citer korea biasanya nas tgok jer sampai habis  kat DRAMAFIRE. tak sanggup nak menunggu 
ok la citer Perempuan dalam pasungan tu bagi nas best sangat. sangat menyentuh hati, habis tisu satu kotak nas kereja kan... aduhai ... si peneman nas dah tido lena (zahin)  yelah kan hujan sedap tido hihihi
bagi sape yang tak tengok lagi citer ni & bagi yang teragak-agak nak tgok tu
boleh la tengok yer... bagi nas sangat tak mengecewakan sebelum tu sediakanlah tisu banyak2 yer
ok bubye 



2 ulasan:

Scha Nazri berkata...

scha suka tgok drama bersiri :)

Zahin Zul'Nas berkata...

@Scha Nazri best kan scha drama yang ni.. sedih