Google+ Followers

Tuan Kecik dapat Kerta baru


Salam semua
n selamat Malam
ralat dok main2 ngan Tuan kecik ni
sampai tak sedar 
yang rupe rupenya
susu dia dah habis

apa lagi 
kelam kabut dibuatnya
makanya berdezuppp
dengan adik pi bandar
untuk beli susu

alkisahnya
kunun nak beli susu jer
tapi memandangkan
aku dah ternampak
kete comel ni
maka
tercetus la dalam hati ni
(dalam hati ade taman)
apa lagi  terus tarik jer
alahai,,,
berkonan punya pasal
malayang la ratus kat situ,

ok dah beli rase tak sabo nak balik
nak duk kan tuan kecik dalam keta dia
aikkk mama lgi yang EXITED

jom layan pic Tuan tecik ni


 Mule2 tuan kecik ni 
melalak sakan duk kat keta dia


 dah mule suke duk
dalam tu
walau riak wajahnya
mengambarkan ketakutan



 ok dia dah berani
duk pandang atas
entah apa yang ditengoknya

terasa macam dekat angkasa kot
dia belek la bintang tu
macam side mirror hihi

Lepas tu nak suh turun 
nak bagi dia susu
tak ada maunya dia nak turun
sekuat hatila peggang benda putih tu
siap kepit kaki dia kat kain tu


rase macam cepat jer berlalu
dah 7 bulan dah dia
sempena 7 bulan ni
mama hadiah kan kereta
kat Tuan kecik

Love U My baby
Muhammad Zahin Muhaimin