click here

Take Ticket First.. Then You May Read My Blog....

KBBA

Jom Kite Kawan

Pemberita Chomel

Alhamdulillah Rzeki Lagi

Salam Semua
salam ukwah dihari yang Mulia
hari Jumaat Yang Indah...
harap sangat korang sihat ok

Buat Kali Ke tiga
saya update tentang rezeki
Alhamdulillah
Rezeki di bumi Allah yang Luas
Allah maha kaya dan maha pemurah
Look i get.... is true
Bulan ni dah tak takpayah 
pening pae nak perah otak nak bagi anak2 buah duit raya
Terutamanya Mak Ayah
semua dah tersedia
Alhamdulillah
Betul juga dalam Al-quran pun dah disebut
9/10 rezeki datangnya dari perniagaan.
saya setuju sangat dengan fakta ni
apa pun kene ada usaha yang berpanjangan
tawakal dan istiqomah
dengan apa yang dibuat
Allah kan maha pemurah 
jangan lupa pulak amalan yang disuruh yer...
solat 5 waktu
dan mengaji
Alhamdulillah itu pon nas amalkan
Sape kate bila berbiz ni
tak boleh amalkan solat berjemaah
Haaaaahhhh tu kate korang
bagi nas
tak ok
nas tetap Amalkan Solat Subuh Dan Solat Isyak
waktu berkerja
Tapi Kalau Hari Sabtu dan Ahad 
kami akan berjemaah bersama
bukan apa buat biz ni 
amalan2 ni kene selalau dititik beratkan
dan selalu nas sebuat 
kat korang
NIAT
Niat tu yang penting
Niat yang betul Allah permudahkan segalanya
Insyallah

"Alah nas ni poyolah... yer2 jer buat entah2 tak buat"
"eleh tu pon nak bagitau ker"
"alah tipu ni"


Terpulanglah kan
nas tau ade yang berkate begini bile bace blog buruk ni
tapi 
ADE AKU KISAH!

Apa yang saya kata itulah kebenaranya
Korang tak ada kuasa pon nak menghukum 
apa yang nas cakap
negara ada undang2 ok
perlembagaan?
korang tau tak perlembagaan
tak tau pergi serch ok
nas ade kebebasan untuk menyuarakan pendapat
lantak pilah kalau ade yang tak puas hati

Allah lebih berkuasa
hanya dia yang berkuasa menghukum saya 


OK2
rase macam touching yer
hahhahha
sorry yer
bukan apa dik non
ade segelintir manusia yang tak memahami 
susahhhhh betul orang cam ni kan

Alahmdulillah
sekali lagi
CZ tahun ni raye dengan meriah sekali
Alhamdulillah rezeki dari Allah
Hurmmmm ramai betul yang mesej nas 
calling Nas nak tau rahsia kejayaan nas
Ya Allah
Pada yang bertanya tu Tahniah
Syukur Allah buka kan Hati kamu
untuk berubah
I M with You Dear....
Tak menang tangan 
samapi panas telinga nak duk dakap dengan HP
Nasiblah ade Samsung tab
senang sikit....


"Nas kau buat biz ape ni nas aku tengok ko ni makin hari makin masyuk?
berseri2 jer muka ko"

"Akak muka berseri2 sebab akak Jutawan"


Alah dik muka akak berseri sebab
tak ade benda ngeri  nak difikir
sejak buat biz ni
Allah luaskan rezeki akak

***** sebab apa?*****
sebab niat kita yang betul

insyallah bulan 3 tahun depan 
London Paris menanti
wahhhhh best tu
Paris kan KOTA CINTA
bile lagi kita nak pergi berjalan2
melihat keindahan ciptaan yang esa
bumi Allah ni luas...
maka luaskan la lagi minda kita ok
Bumi Paris adalah Bumi yang tercantik Allah cipta
Seriuslah Mb Bagi nas 
tak taulah korang kan.
FREEE JERRR GI SANEEE
sape nak ikut
jom penuhkan SEAT
ade kosong lagi
NNT 
YM NAMA ANDA K

an.nas84@yahoo.com
nama:
akamat:
no tel: 
Jenis Bunga: ROSE/ putih merah/ kuning/purple/pink/
pilih antara satu yer...


pada yang dah
buat apoiment dengan nas tu
nama anda nas dah listkan
dalam Pogram Ke Paris London
I dah Listkn You As A model
Congrts yerppp



jommmmmmm
kita ramai2 kesana
rugi oooooo
tak ikut
sian kat sesiapa yang 
dah nampak peluang ni tapi tak nak grab
kesian


kalau rase nak Follow
just Set Apoiment with Me
EASY KAN


haaaaahhhhh korang 
i nak share sesuatu la
yang i rase memang miracle sangat 
yelah nak raya mesti nak psang badan kan
nak tau 
macam ner jadi slim
jomm


































































































































mane?






































































kejap lagi
NI kan
Perjalanan Ke
LONDON PARIS
jauh sikit
naik flight kan




















































































seee......
kurus kan before and After
ni bukan edit ok
tak percaya i boleh tunjuk depan ok2











jangan tak percaya ok
percyalah
keputsan ade ditangan anda




set Appoitment with me 
So EASY


an.nas84@yahoo.com
Nas:017-3939671

SMS pon boleh dear.....

nama
Alamat
NO Tel
Jenis Bunga tAdi:

CEPAT2 TAWARAN TERHAD NAK BOOKED TICKET

Grab NOW!!!!!!!

Bersama2 kite menuju Puncak kejayaan

"sesungguhnya yang baik itu datangnya dari Allah
Yang buruk itu dari diri nas sendiri"



P/S: jadilah seperti pokok disaat orang membaling batu padamu,
kau membalasnya dengan buah yang ranum



salam sayang
LONDON PARIS







Jangan Putus Asa

Salam Semua
nas Harap KOrang Semua sihat SOkmo
Macam Mana Hari ni
"HEBAT"
bagus2 makin semangat dah korang semua

sebelum nas sharing 
samelah kite setting niat kita yang elok
moge Allah Permudahkan segalanya...

Start Berbisnes ni nas
nampak segala ruang yang allah beri
Syukur
Betul 99% dalam Al-quran
memberitahu bahawa rezeki datangnya dari perniagaan
alhamdulillah
impian semakin pasti
dah servey tiket umrah untuk mak abah dan abah mertua
insyallah
samapai masanya nanti 
dapat di jalankan
semoga Allah permudahkan semuanya.
Kalau diberikan Kelebihan lagi
nak Bawak mereka Menunaikan Rukan Islam yang KE5
Insyallah...

Selagi Ibu dan ayah kita
masih ade di dunia
layanlah mereka seperti permaisuri
tak rugi yer kwan-kawan
malah Allah tambahkan rezeki kita
Ibu Ayah pasti doakan kita
Insyallah...

BIla kita jatuh
kadang2 ade yang beranggapan kita dah kalah
jangan sesekali macam tu
selagi kita berusaha
selagi itu
Allah akan bantu kita
percayalah
Allah itu maha Adil
Pemurah
dan bijaksana.

jom layan sikit lagu ni
moge2 dapat memberi pendorong kepada kita
insyallah.

Pilih diplih bercerita
dengan Peluang hebat ni
nas rase teruja sangat
sangat syukur..
betul 
"manusia biasa tapi  bertindak secara luar biasa
adalah 
~hebat~
nak jadi hebat kenelah usha
tak ada benda yang datang bergolek
contoh" saya nak duit.....
plinggggg....... plup perghhh depan mata
tak ada ok
kite nak dapatkan sesuatu kenelah
berusaha + Tawakal = barulah dapat hasil
Tak susah kalau kita berkerjasama
yang penting niat kita tu jer
pasti semuanya allah permudahkan satu lagi
jangan cepat putus asa
sesungguhnya jika ujian permulaan bermula dengan
kegagalan
maka kene ingat bahawa itu adalah ujian Allah
supaya kita mengenali dan menghargai apa yang kita lakukan
moge bile kite berada di puncak
kita akan lebih mengharagai segalanya
percayalah Allah sentiasa ingin membantu 

Sedih bile ditinggalkan Kekasih
takpayah nak sedih yer adik2 cayang
tsedih tak bwa kemane2
buang air mata jer membazir
dari kite menangis bagai nak rak
baik kita enjoy kan diri kita
pilih keptusan yang tebaik
dok fikir orang yang tak kenang kita
adalah buang masa
jadi bangkitlah
buat satu perubahan
jika sekarang dia angap kita macam sampah
biar satu hari nanti kite buktikan yang kita
mampu hidup tanpa dia
kite kene beri ruang pada diri sendiri
Allah dah ciptkan kita sebaik mungkin
Allah gunakan kita akal fikiran
agar kita tau cara nak berfikir
tak payah nak serabutkan jiwa
mai akak bantu adik2 sekelian
cinta Pada insan yang tak menhargai adalah
sia2
ubahlan presepsi diri
biar hari ini dia camapak kita macam sampah
tapi satu hari nanti yang Dikatakan "sampah"
la ni akan bersinar seperti MUTIARA.
Fikir yang terbaik
just ingat Allah masih membuka ruang untu diri kita
untuk menghargai diri kita

jgn selalu mengeluh dengan 
ujian yang diberikan
kerana setiap ujian yang Allah berikan
pasti ada hikmah yang tersendiri
Allah itu kan maha Adil.
jika hari ini kita jatuh
satu hari nanti kita juara
yang penting ingat padanya
insyallag semuanya mudah.

Bukan senang nak jadi senang
bukan susah nak jadi susah
yang penting kita mesti ade usaha yang berterusan
Berdoa
dan tawakal kepadanya.
insyallah
Allah permudahkan.

Kalau Nak berjaya seperti Nas
just call me 
at kite setting time
nas akan cube bantu
macam mana nas bantu yang lain sehingga berjaya
insyallah

PM ME ok
 Nas :017-3939671
E-mail: an.nas84@yahoo.com



bersama2 kita menuju Di
PUNCAK JAYA


salam sayang Nas


"Sesungguhnya Yang Baik Itu semuanya datang dari Allah
Yang Buruk Itu Datang Nya Dari Diri Nas Sendiri"


P/S: JUMPE DI PUNCAK KEJAYAAN

Kite Kene Berubahhhh.... Anda Berani?

Salam 
Alahmdulillah sekali lagi
nas offer diri nak motivate korang semua
hurmmmmmm

sebelum tu
setting Niat elok elok2
korang tahukan kenapa?
kalau kita ade niat yang baik
maka Allah permudahkan la segalanya

Kata orang kalau kita
takut nak berubah kita akan berada di takuk yang sama
sampai bile?
ikut kate nas ni
berubah untuk diri sendiri
berubah untuk masa depan kita

berubah kerana Allah masih ingin membantu kita

KENAPA????

Ok2 adik2 semua tak faham yer
tak per2 my dear laling
sharing is carring

"Peluang Yang Besar itu datang secara 
Tiba-Tiba
datang pula tidak menentu masa...
datang di saat kite
~Kesempitan @ Kesusahan~
jadi nilai la peluang itu dengan bijaksana...
rebutlah peluang yang besar itu 
kerana peluang yang besar itu boleh berlalu
dengan 
Tiba-Tiba
jangan jadikan 1000 alasan
untuk tidak merebut peluang yang besar itu
~Dr Hamka~


Orang berjaya selalu
berfikiran positif
jadi kalau nak berjaya kenelah
fikir positif
butttttt...........
seperti Entri yang lepas2
kalau dah berjaya
jgn pulak dengki kat orang lain
NO NO NO NO
hurmmm tak elok ok
Nas tak ajar ok
kalau nak balas juga ok nas jarkan tips dia


1

2
3

Nas Memang Jahat Kan...
lagi2
jumpe x



















































































x jumpe
suh buta ape ni?
pening dah pale korng kan
takpe scrollll jer lagi





















































































nas suh buat ni jer

dan lagiiiii

kenapa nak kene senyum pulakkk?
yer la dik non oiiiii
kita ni siapa nak serabut2 nak hukum orang
biar Allah yang hukum
Tapi Alhamdulillah kita dapat pahala dari orang 
yang buat kita
cakapla kat dia macam ni sambil tersenyum
"eh buat lah lagi cerita pasal kita
kite sukelah awak.... sebab kita dapat pahala yang berlipat ganda dari 
awak yangdapat dosa
~peace~



ok2 nas ade soalan disini

1) sapa nak berubah sile angkat tangan
 hamboiiiii bagus noo
kamu semua nk berubah

2) sape nak pergi melancong ke Paris?
haiyakkkkkkk
sorang jer nak pergiii
yang lain macam mana?
tak kan nak tengok jer
iskh2

"ko buat dulu"
"aku tak boleh la comitment"
"susahlah"

ayat2kat atas lansung tak membina
nampak sangat korang ni
PENGECUT
untuk berubah
tepukan untuk diri anda sendiri.....

wahhhh bestnya


sekali lagi soalan cepu mas
sape nak pergi paris

wahhhhh
bagus2


sebenarnya seriusly
kite kene berubah
dunia zaman ni bukan macam zaman dahulu
segalanya kene ade duit...
FIkir-fikilah


Alahdulillah saya juga seperti anda dahulu
but Alhamdulilah Allah Tujukan saya 
jalan untuk berubah
Terima kasih Ya Allah
Syukur sangat2
bab kewangan pon dah kire belakang kire
Target yang semakin pasti
"nak hantar mak ayah bapak mertua
gi Menunaikan rukun islam yang Ke5
menunaikan haji
dan buat upah haji kat Ibu Mertua ku
Alhamdulillah
Allah memudahkan segalanya


Kepada sahabat saya 
Azila
don't worry 
nas selalu dekat zila
Alahmdulillah zila sendiri nampak semuanya
Apa lagi zila dah jangan sedih
follow jer aku ni
kita sama berusaha
Allah dah bagi laluan pada kita seluas-luasnya
jgn mudah patah semangat
jadikan apa yang orang kata tu sebagai semangat
jgn kita lemah pada orang yang menghina kita
biar2 satu hari nanti 
dia terbeliak biji mata melihat kita
apa pun jgn malu pada diri kita
kita adalah sebaik2 insan yang Allah ciptakan
dan kita juga insan yang terbaik 
sebab Allah bagi kita ruang untuk berjaya
Allah sentiasa di hati kita saat kita Kesedihan
dan satu hari nanti 
Allah gantikan pulak kesedihan kita 
dengan sebuah pelangi Indah





Nak tau rahsia kejayaan????


jgn malu2 tanya ok
tak salah kita sahring
nas pon akan bantu korang 
macam mana nas bantu zila
sehingga berjaya.....
Manelah tau boleh jadi 

BIG GROUP MODEL NAS DI PARIS

BOLEH ! BOLEH!




nak tau lebih lanjut
PM NAS YER
YOU WILL
BECOME A GROUP MODEL
LIKE ME
TEAM WORK TOGETHER
IS COOL

SEE U AT PARIS



Nak tau lagi lebih lanjut
just call me

017-3939671 

kite setting time
boleh jumpe....

nak jadi yang terbaik n gorgeous 
musti kene berani
berani apa?
berani untuk berubah








"sesungguhnya yang baik itu semuanya datang dari Allah 
yang Buruk tu dari diri nas sendiri"

P/S untuk semua: SEE YOU AT PARIS YOU WILL BE NEXT?