click here

Take Ticket First.. Then You May Read My Blog....

KBBA

Jom Kite Kawan

Pemberita Chomel

Kunun2 nak masak


Salam Semua
Salam Jumaat
ok macam mane ari ni hope semua sihat2 sokmo

hari ni tetiba nak wat pizza lagi
sebelum ni ada gak wat pizza 
untuk makan kami sekeluarga jer
tak adalah samapi nak jual2 tu
tak tereor mane pon
buat pon tengok buku recepi jer

tapi request mr Hubby
suh wat bergedel
alahai mana satu i nak buat ni???


satu lagi hubby mintak wat mehun sup
alahai demand pulak 
Mr Hubby ni
kalau ikut selera aku
emang semua simple jer la
aku ingat nak pizza or lagasanea
tapi tengok lah dulu camner
permintaan hubby akan dipertimbangkan



ok tggu next episod 
for resepi Bergedel 
and Mehun Sup
hokeyyyy


bubyee peps..