Google+ Followers

Terjebak akhirnya

Assalamuaikum  hi  uols hope semua sihat sokmo yer. citer pasal semalm kekununnya tak gi bazar. Tapi semalam dah terjebak. Sebabnya sampai rumah kol6.30.  Mcam biasa balik-balik tu sinsing lengan gak. Masak nasi pastu Asben pon cakap takyah masak lauk beli je.. I pon on jelah. pi la bazar macam biasa tak tahu nak beli apa. cik husben kita mcam biasalah dah jumpa ikan keli berlada dia apa lagi terus terkam. Nas pulak tak tahulah nak makan apa. Last sekali Nas beli mee je dengan kuih.
   Balik tu dah kol 7. macam tak puas pulak bila tak dengar bunyi masakan dari kuali. Apalagi goreng la ayam sempat jugak buat untuk berbuka... hihihi

     Menu bento anak bujang hari ni Nasi Carrot dengan ayam goreng   :)


oklah see you next time na.. minggu depan kita jumpa lagi... kita nak balik kg dah bye bye