Google+ Followers

Jangan Putus Asa

Salam Semua
nas Harap KOrang Semua sihat SOkmo
Macam Mana Hari ni
"HEBAT"
bagus2 makin semangat dah korang semua

sebelum nas sharing 
samelah kite setting niat kita yang elok
moge Allah Permudahkan segalanya...

Start Berbisnes ni nas
nampak segala ruang yang allah beri
Syukur
Betul 99% dalam Al-quran
memberitahu bahawa rezeki datangnya dari perniagaan
alhamdulillah
impian semakin pasti
dah servey tiket umrah untuk mak abah dan abah mertua
insyallah
samapai masanya nanti 
dapat di jalankan
semoga Allah permudahkan semuanya.
Kalau diberikan Kelebihan lagi
nak Bawak mereka Menunaikan Rukan Islam yang KE5
Insyallah...

Selagi Ibu dan ayah kita
masih ade di dunia
layanlah mereka seperti permaisuri
tak rugi yer kwan-kawan
malah Allah tambahkan rezeki kita
Ibu Ayah pasti doakan kita
Insyallah...

BIla kita jatuh
kadang2 ade yang beranggapan kita dah kalah
jangan sesekali macam tu
selagi kita berusaha
selagi itu
Allah akan bantu kita
percayalah
Allah itu maha Adil
Pemurah
dan bijaksana.

jom layan sikit lagu ni
moge2 dapat memberi pendorong kepada kita
insyallah.

Pilih diplih bercerita
dengan Peluang hebat ni
nas rase teruja sangat
sangat syukur..
betul 
"manusia biasa tapi  bertindak secara luar biasa
adalah 
~hebat~
nak jadi hebat kenelah usha
tak ada benda yang datang bergolek
contoh" saya nak duit.....
plinggggg....... plup perghhh depan mata
tak ada ok
kite nak dapatkan sesuatu kenelah
berusaha + Tawakal = barulah dapat hasil
Tak susah kalau kita berkerjasama
yang penting niat kita tu jer
pasti semuanya allah permudahkan satu lagi
jangan cepat putus asa
sesungguhnya jika ujian permulaan bermula dengan
kegagalan
maka kene ingat bahawa itu adalah ujian Allah
supaya kita mengenali dan menghargai apa yang kita lakukan
moge bile kite berada di puncak
kita akan lebih mengharagai segalanya
percayalah Allah sentiasa ingin membantu 

Sedih bile ditinggalkan Kekasih
takpayah nak sedih yer adik2 cayang
tsedih tak bwa kemane2
buang air mata jer membazir
dari kite menangis bagai nak rak
baik kita enjoy kan diri kita
pilih keptusan yang tebaik
dok fikir orang yang tak kenang kita
adalah buang masa
jadi bangkitlah
buat satu perubahan
jika sekarang dia angap kita macam sampah
biar satu hari nanti kite buktikan yang kita
mampu hidup tanpa dia
kite kene beri ruang pada diri sendiri
Allah dah ciptkan kita sebaik mungkin
Allah gunakan kita akal fikiran
agar kita tau cara nak berfikir
tak payah nak serabutkan jiwa
mai akak bantu adik2 sekelian
cinta Pada insan yang tak menhargai adalah
sia2
ubahlan presepsi diri
biar hari ini dia camapak kita macam sampah
tapi satu hari nanti yang Dikatakan "sampah"
la ni akan bersinar seperti MUTIARA.
Fikir yang terbaik
just ingat Allah masih membuka ruang untu diri kita
untuk menghargai diri kita

jgn selalu mengeluh dengan 
ujian yang diberikan
kerana setiap ujian yang Allah berikan
pasti ada hikmah yang tersendiri
Allah itu kan maha Adil.
jika hari ini kita jatuh
satu hari nanti kita juara
yang penting ingat padanya
insyallag semuanya mudah.

Bukan senang nak jadi senang
bukan susah nak jadi susah
yang penting kita mesti ade usaha yang berterusan
Berdoa
dan tawakal kepadanya.
insyallah
Allah permudahkan.

Kalau Nak berjaya seperti Nas
just call me 
at kite setting time
nas akan cube bantu
macam mana nas bantu yang lain sehingga berjaya
insyallah

PM ME ok
 Nas :017-3939671
E-mail: an.nas84@yahoo.com



bersama2 kita menuju Di
PUNCAK JAYA


salam sayang Nas


"Sesungguhnya Yang Baik Itu semuanya datang dari Allah
Yang Buruk Itu Datang Nya Dari Diri Nas Sendiri"


P/S: JUMPE DI PUNCAK KEJAYAAN