click here

Take Ticket First.. Then You May Read My Blog....

KBBA

Jom Kite Kawan

Pemberita Chomel

Mengarang dlm bas gini la jadinya

Salam sayang semua sahabt blogger. hope semua sihat la yer...

suasana di muar kala ni agak tenang cuma angin kuat. malam ni x dpt tengok gegar vaganza sebab duk dlm bas. balik kg. husband x dpt balik bersama sebab outstation. so balik la bersama dgn anak bujang kesayangan ku...

insyallah nanti balik lagi... sekali sekala ajak anak naik bas balik kg fuhhh exited dia tu lain macam haduhaiii anak... saje je banjer pic lama dah x banjer pic nas kan hahahha ok jumpe  lagi di lain entry nnt kita buat segement hokey...




korea again



Happy sunday semua
jom layan scarlet heart sampai lebam..
kenkunun nak stop la tgok korea ni
tapi makin lama makin best lak
scarlet heart ni padahal dh tgok
tapi x dulik nak nengok gak ulangan dia
ketahihan apakah ni
hihihihi
lagi2 ada princes man
pastu aduhaiii banyak lak cerita yang
semua nya best la
wahhh heroin dia comel2 belaka
hero dia jangan nak kate la
cair hati den nengoknya
hihihihi

selamat berkorea la kita dihujung minggu..