click here

Take Ticket First.. Then You May Read My Blog....

KBBA

Jom Kite Kawan

Pemberita Chomel

Berubah Untuk Kebaikan?

Salam semua
hope semua sihat
dengan jayanya
eheheheheh
macam iklan nak naikan berat badan pula yerppp

Cube lihat tittle kat atas tu...
hihihihi
korang rase apa yang nas fikir
betul ker
kalau kita nak berjaya kita kene berubah?
bile fikir fikir dan fikir
yang melampau2 sampai
dibawa ke alam mimpi
nas sedar sendiri
kalau nas tak berubah macam mana 
nas nak berjayakan
tak kan nak duduk bawah tempurung jer kan.....
yer.. aku mesti berubah
tak ada sapa yang boleh merubahkan sesuatu
kalau tak kita yang berubah
bangkit untuk sesuatu kebaikan

Mesti korang tertanya2 kan apa dia
Bagi nas
buat masa sekarang biarlah
menjadi rahsia buat diri nas dahulu
seandainya nas berjaya nanti
nas akan kongsi kat korang semua

P/S buat nas untuk korang semua:
"kalau kita nak berjaya kita kene ubah presepsi diri kita dahulu, dan kita tak akan berjaya  jika kita hanya duduk untuk melihat dari apa yang orang kerjakan"
berubahlah untuk kebaikan

"sesungguhnya yang baik itu datangnya dari Allah
dan yang buruk itu dari diri nas sendiri"

salam