Google+ Followers

Di sebalik Nasi Lemak

Salam teruja semua
hahaha
Boleh ker cakap cam tu
Boleh kot kan yelah
kot2 korang semua teruja 
tunggu my new entry kan kan kan


Dushhh perasan jer ko ni ea


sejak dua  Menjak ni
kat kawasan perumhan nas ni
ade 3 budak yang duk jual Nasi lemak



ok Nas dah Try Test Cube Rase
Dan result dia
jap JempoL ok
sedap  sampai jilat semua jari jermari
baby Zahin pon tengok bengang jer kikiki

tapi yang tertarik tu
bila dia cakap 
"Nasi Lemak... Nasiiiii Lemak"
pastu 
faham2 la bebudak yang jual kan
mule nyanyi yang bukan2
si kawan cakap nasi lemak
si adik dia  pula
sibuk Nyanyi lagi ni

"Kalau Aku kaya"
oooooo

hahahha
sweet ko...
dah lah dak tecik  lagi
tapi petah nya Nyanyi lagu tu
aku pun gelar dia
si rapes Kecik
comel

aku pulak naik syok mendengar di sebalik tabir rumah aku tu
hihihi
pastu tetiba pulak aku terjatuh hati dengan lagu ni




Adik Oii Adik
walau kamu cilik jer
tapi suara kamu mantop
sampai akak pon dah terpikat dengan lagu
and suara kamu


akak nak jadi peminat kamu no 1
hihi