Google+ Followers

Penyata Statement Maybank


salam semua
bertemu lagi kita di lain cerita
kali ni cik nas nak ceritakan
ttg

MAYBANK

ok2
maybank sape yang tak tau
tpt untuk menabung dan mengorek tabung
hurmmmm
masing2 ade fahaman yang tersendiri
iatu sama ada duit ada @tak hehehhe


duit oh duit
dimana engkau duit
ehhhh
mentang2 nak kawin ni
banyak pula cerita duit
tapi kali ni bukan sebab duit tetapi
kpd stement bank

ok nak dijadikan cerita
minggu lepas
cik nas dgn incik tunang'dah wat apoiment
utuk mengambil penyata tu
ok die suh nas ambil untuk 2 hari
and mase tu die cakap orng lain leh ambilkan
tapi bila sampai pada waktu masa dan ketika nya
lain pulak yang terjadi
penyata tu aku sendiri kene ambil
huarghhhhh
mengong punya
maybank
pegawai tu cakap macam apa tah
cakap tak serupa bikin dahlah
khamis lepas nak guna
uihhhh ni wat cik nas marah jer
gerammmmmm


macam biaselah
nas saund balik
hurmmmm
baru puas
lain kali cakap tu
betol2 sikit ok

ok selepas ambil penyata tu
incik tunang ajak makan
horeyyyyy
nak makannnn
laju jer bila sebut pasal makan


ok dijadikan cerita
konon nya nak dekat dgn tpt kerja
cz masuk kerja balik kol 2'
hurmmm ape lagi makan lah
di kedai yang berdekatan

tengok2 kat ctu
semua lauk pauk dah tak ade
yang ade sisa jer
tapi aku dgn incik tunang kan nak cepat
jadi pergilah ambil nasi campur
hurmmm
lauk ikan masak kicap
layannnnnnnnnn

selepas makan
macam biaselah
korang pon tau kan
mestilah kene bayar
kalau taknak bayar pon boleh
tapi ade sayrat
hehhehhehhe

"korang pergi cuci pinggan kat daporlah"
wakakkakka

and then incik tunang hantar ku
die pon balik
ok dalam bebrapa jam
bukan minit yer
perut ku ini memulas2
sakitnya
iskh
ni mesti kes keracunan
hurmmmmm
faham2 jer lah kalau dah sakit pewot
apatlah cik nas sahabat baru
miss toilet

p/s: kepada diri sendiri jgn makan lagi di kedai itu k
kpd korang : pas ni balaja bawa bekal tak payah beli hehehhe
byee

Tiada ulasan: