click here

Take Ticket First.. Then You May Read My Blog....

KBBA

Jom Kite Kawan

Pemberita Chomel

EXCIDENT !

Pagi tadi
mase kuar dari rumah
aku dah rase semacam jer
berdebar2
aku selawat banyak2
hope resah berdebar tu hilang

ok fine aku pi kerja
hubby yang hantar
malas nak suh dia anto naik kereta
bagi aku naik motor lagi cepat 
ok sepanjang ni
pi kerja memang merempit
cume hujan / motor rosak baru naik kete

then pagi ni aku terlibat dengan satu kemalangan kecil
walaupun kecil sakit gak lah
kaki 
montot
and tangan
dek dihempap motor
adoyaiiiii
sakiittttt
mengeletar satu badan
cz aku takot
hubby pulak 
luke kat lutut, suar dia koyak
tangan dia pon luke
orang yang langgar aku dah lari dah
cittttt
aku yang terkontang kanting ngan hubby
ikut hati nak jer aku MC ari ni
tapi memandangkan sekolah pon dah tak jauh
aku gagahkan hati gaklah nak gi kerja

bile dah duk lame 
baru terasa sakit kaki
sangat2
hurmmmm
sabo jerlah

sambilmenghitungbileladapatbalikninaktidotaktahandahsakit huhuhu