Google+ Followers

Hari Usahawan & Ada Apa Dengan Esok.....

salam semua
salam satu Malaysia
macam biasaelah kan
dah tade benda lain nak ucap lagi
kalau open blog ni
huhuuhuhu
hope kowank semua sihat yerppp

hari ni merupakan hari Usahawan di sekolah
perghhhh memang banyak sangat la
makanan dari cikgu ke murid yang menjual
kebab 
buger
nasi beriyani
air
gula/ asam/ ++++++++ makanan ringan
coklat / masmelo hurmmm yummyyy
aiskrim
mee hun ,
laksa sabah
dan berbagai2 lagi
 busy jugaklah hari ni
macam biasa daku menolong apa yang patot
buat Kebab
wahhhhh dah tau nnt leh buat sendili YaBeDaBeDu,,,,,
(seolah melompat girang)

dah badan semakin
mulat makan pon tak henti2
makin mulat la daku
macam ni
tak pelah janji sihat kan


sebenarnya nas ade benda nak sharing
carring kat korang ni
kalau korang berminatlah 
tunggu 
yerppp nas update esok
pasti GEMPAK
bagi nas la.....
bagi korang yang exited
boleh gak nak joint....
this event.
hihihi
KELAS KAU MARIA