click here

Take Ticket First.. Then You May Read My Blog....

KBBA

Jom Kite Kawan

Pemberita Chomel

Baru Nak Jadi Romeo & Juliet Tapi......

Salam semua 
jumpe lagik yerk kita
kowang semua sihat ker
kite (* _ * ) sihat sokmo




cite kat atas tu berlaku 
pagi tadi hokey....
OOOOmesti nak tau kan 
apa kene mengena romeo and juliet 
dengan kisah aku hari ini
ok 



pada suatu hari
cehhhhhhh
siap berpada-pada pulak haku ni kan
padahal cite kejadah pagi tadi jer
uishhhhhh


sila muntah banyak2
kalau korang rase geli 
oppsss
lagi satu kalau korang rase
nympah tahap gaban sile 
tengok atas
ade tak nampak benda ni
haaaaaaa
hambik nampak tak sile klik 
dan tinggalkan kawasan ni dengan segera
Amaran Keras NI  
(tapi sempat senyum2)
hamboi marah ke suke ni
hahhaha
tak kisahlah orang suke
tak suke apa yang aku kongsi ni
tak kisah 
ni kan citer aku
aku punya sukalah kan
ADE AKU KISAH
hihih
@_@
*



hurmmmm
ok dah boring kan
cite merewang2 padan muke ko
sape suh dengar
halamak dengar ker?
sorry joke k!




citer nya macam ni
sile gelak perlahan2
sebab nanti I Malu


Ok seperti biasa biler waktu pagi mesti la
Mr Mirmo saya yang Htr
Ni hah
Mr Mirmo kesayangan KIter

ensem kan ? ( bagi saye)

even setiap pagi memang
mr mirmo akan jadi Driver tetap saya
huishhhh Sumpah Tak tipu
Sile rujuk pada dia 
kalau kate saya buat penipuan ni
huhuhu
Love ribu riban lemon kat dialah



macam biasa la pepagi bute 
(sian pagi pun dah bute huhuhu ( - -)
sile abaikan kate2 diatas ini 


Ok bagi mengelakan jem yang teruk
Al-maklumlah kan
dah nama pun KL
kalau pagi2 tak de maknenya tak JEM hokey
korang bagitau sikit jalan mane tak JEM
hurmmm
lagik2 kalau ade Ade ABG2 Baju Putih Suar Belang2 Jage
Bukan kurang Jem Tapi tambah Jem 
opssss
sorry
terasa ker

Tapi ade kebaikan jugak ok
jgn Fikir buruk jer 
(Jahat Betul KO ni Nas Aku Tampar laju2 kang )
salah satu kebaikannnya ialah
cube korang fikir kalau lampu isyarat rosak
haaaaa
sape yang akan bantu lalu lintas
ok jadi fikir camtulah yerp
nak citer panjang pon macam dah lari topik
lagi baik korang serach sendiri 




Pergi koje naik motor
togede geder gitu 
(suke ati aku ler nak gune bahasa ni )
korang sile jgn tiru perbuatan ni


pinjam dari mr GOGGLE

vrooooommmmm
hokey sweetkan kami
lagak macam tu la bagi contoh jer
memandangkan mr mirmo kalau
bawak motor
macam kat Litar sepang
Aku pun peluk2 ler sekuat hati
takut karang aku jadi macam ni
Memang aku tak sanggup Hokey


ehem2
Kami Kekasih halal

Bangga( * _* )'


Ok selaku aku ni juliet
of cz ler mr mirmo tu Romeo kan

naik motor peluk kuat2 k
Pagi2 ni aku naik motor memang layan blues
tak pun haku
nyanyi Lagu yang best2
macam pagi tadi aku nyayi lagu Najwa Latif
(cinta Muke Buku)
lantak la korang nak kate hape 
aku nak nyanyi jugak
ade aku kisah!
Done!
(Suara memang SumbangPanggil Hujan)




ok punyerlah syok 
aku dok layan Blues
Mr Mirmo agak khusyuk 
menerjah perjalanan berliku

Tibe.......


































Tibe-Tibe




















Sreeeeeeeeeeeeeecettttttttttttttttttt
hamboi panjang nyer break
Mr mirmo ni tekan
PONNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN



aku dengan sepantas kilat
Nasib tak bertukar jadi ni
tak pun bertukar jadi ni




























Damn.....

sengal betoi
Kuhang Ajak betoi
Punye helok
mr mirmo
bawak motor dan berhemah
ko siap nak Hon_hon
ko hingat jalan raya ni mak bapak ko yang punye
ko nak lalu kat situ  buat apa  memang tempat motor pon
yang ko nak lalu situ gak wat pasal
pas tu ko
hon hon suh kami ketepi 
habis tu kami nak 
kene jalan  dekat mane
atas pkok ker?
ko hingat motor aku leh bertukar jadi 
awan terbang ker??


hotak ade tapi letak lutut
haiyakkkk Apek lu aaaa mmg tak ada sivik 
punya olang tau
lu tau tak sebab lu la
I tak dapat cover CUN
bersepah dah i duduk
dah tak macam romeo and juliet
dah mcam hape2 ntah
boleh pulak die berdesup laju cam tu
halamak kalau mercedez ker ok ar sikit
nak wat cmtu
(leh kite bagi hint kat mr mirmo abg2 bagi die lalu)
(keta besar tu nnt die langgar kite pas tu nak kne ganti rugi)
$$$$$ fikir dulu
tapi ni kete kancil
yang dah  macam nak roboh
bawah dia
boleh jadi macam citer
siot betoi
bebel dah aku
disebabkan Apek tua ni
yang tak tahu respek orang


Nasib la tak ada apa2
Mr mirmo Cool jer
aku kat belakang dah berleter panjang
Nasib baik Mr Mirmo bagi Upah
kat aku Yang ni
teruihhhh
sonyap
hahahhhaa
Giler tol haku ni
(sebenarnya memang semalam aku dah mintak)

ok moral of the story 
dengan kisah diatas sile
hormat juga orang yang bawak motorsikal k
sebab dieoarang ni kocik n comel
jer menyusul dijalan raya
lebih -lebih lagi saya
huhuhu
Peace


ok sayonara





"sesungguhnya yang baik tu Datangnya dari Allah, yang buruk tu dari diri Nas sendiri"



P/S: jadi kalau tak nak dipandang rendah kene berusaha. sebeb hanya kita yang mampu merubah segalanya