Google+ Followers

Kite Kene Berubahhhh.... Anda Berani?

Salam 
Alahmdulillah sekali lagi
nas offer diri nak motivate korang semua
hurmmmmmm

sebelum tu
setting Niat elok elok2
korang tahukan kenapa?
kalau kita ade niat yang baik
maka Allah permudahkan la segalanya

Kata orang kalau kita
takut nak berubah kita akan berada di takuk yang sama
sampai bile?
ikut kate nas ni
berubah untuk diri sendiri
berubah untuk masa depan kita

berubah kerana Allah masih ingin membantu kita

KENAPA????

Ok2 adik2 semua tak faham yer
tak per2 my dear laling
sharing is carring

"Peluang Yang Besar itu datang secara 
Tiba-Tiba
datang pula tidak menentu masa...
datang di saat kite
~Kesempitan @ Kesusahan~
jadi nilai la peluang itu dengan bijaksana...
rebutlah peluang yang besar itu 
kerana peluang yang besar itu boleh berlalu
dengan 
Tiba-Tiba
jangan jadikan 1000 alasan
untuk tidak merebut peluang yang besar itu
~Dr Hamka~


Orang berjaya selalu
berfikiran positif
jadi kalau nak berjaya kenelah
fikir positif
butttttt...........
seperti Entri yang lepas2
kalau dah berjaya
jgn pulak dengki kat orang lain
NO NO NO NO
hurmmm tak elok ok
Nas tak ajar ok
kalau nak balas juga ok nas jarkan tips dia


1

2
3

Nas Memang Jahat Kan...
lagi2
jumpe x



















































































x jumpe
suh buta ape ni?
pening dah pale korng kan
takpe scrollll jer lagi





















































































nas suh buat ni jer

dan lagiiiii

kenapa nak kene senyum pulakkk?
yer la dik non oiiiii
kita ni siapa nak serabut2 nak hukum orang
biar Allah yang hukum
Tapi Alhamdulillah kita dapat pahala dari orang 
yang buat kita
cakapla kat dia macam ni sambil tersenyum
"eh buat lah lagi cerita pasal kita
kite sukelah awak.... sebab kita dapat pahala yang berlipat ganda dari 
awak yangdapat dosa
~peace~



ok2 nas ade soalan disini

1) sapa nak berubah sile angkat tangan
 hamboiiiii bagus noo
kamu semua nk berubah

2) sape nak pergi melancong ke Paris?
haiyakkkkkkk
sorang jer nak pergiii
yang lain macam mana?
tak kan nak tengok jer
iskh2

"ko buat dulu"
"aku tak boleh la comitment"
"susahlah"

ayat2kat atas lansung tak membina
nampak sangat korang ni
PENGECUT
untuk berubah
tepukan untuk diri anda sendiri.....

wahhhh bestnya


sekali lagi soalan cepu mas
sape nak pergi paris

wahhhhh
bagus2


sebenarnya seriusly
kite kene berubah
dunia zaman ni bukan macam zaman dahulu
segalanya kene ade duit...
FIkir-fikilah


Alahdulillah saya juga seperti anda dahulu
but Alhamdulilah Allah Tujukan saya 
jalan untuk berubah
Terima kasih Ya Allah
Syukur sangat2
bab kewangan pon dah kire belakang kire
Target yang semakin pasti
"nak hantar mak ayah bapak mertua
gi Menunaikan rukun islam yang Ke5
menunaikan haji
dan buat upah haji kat Ibu Mertua ku
Alhamdulillah
Allah memudahkan segalanya


Kepada sahabat saya 
Azila
don't worry 
nas selalu dekat zila
Alahmdulillah zila sendiri nampak semuanya
Apa lagi zila dah jangan sedih
follow jer aku ni
kita sama berusaha
Allah dah bagi laluan pada kita seluas-luasnya
jgn mudah patah semangat
jadikan apa yang orang kata tu sebagai semangat
jgn kita lemah pada orang yang menghina kita
biar2 satu hari nanti 
dia terbeliak biji mata melihat kita
apa pun jgn malu pada diri kita
kita adalah sebaik2 insan yang Allah ciptakan
dan kita juga insan yang terbaik 
sebab Allah bagi kita ruang untuk berjaya
Allah sentiasa di hati kita saat kita Kesedihan
dan satu hari nanti 
Allah gantikan pulak kesedihan kita 
dengan sebuah pelangi Indah





Nak tau rahsia kejayaan????


jgn malu2 tanya ok
tak salah kita sahring
nas pon akan bantu korang 
macam mana nas bantu zila
sehingga berjaya.....
Manelah tau boleh jadi 

BIG GROUP MODEL NAS DI PARIS

BOLEH ! BOLEH!




nak tau lebih lanjut
PM NAS YER
YOU WILL
BECOME A GROUP MODEL
LIKE ME
TEAM WORK TOGETHER
IS COOL

SEE U AT PARIS



Nak tau lagi lebih lanjut
just call me

017-3939671 

kite setting time
boleh jumpe....

nak jadi yang terbaik n gorgeous 
musti kene berani
berani apa?
berani untuk berubah








"sesungguhnya yang baik itu semuanya datang dari Allah 
yang Buruk tu dari diri nas sendiri"

P/S untuk semua: SEE YOU AT PARIS YOU WILL BE NEXT?










Tiada ulasan: