Google+ Followers

Tak Sabar

Salam semua 
jumpe lagi entry kali ni
macam entry gelojoh jer kan hahahha
gelaran En Somi sejak preggy ni
asik panggil kita MOK jer
iskh2
tapi kadang2 cute pulak...
huhuhuhu
pastu time jumpe orang preggy jer
en somi pon cakap
"tu hah kawan awak"
entah sape2lah dia tunjuk
pantang tgk orang tu seangkatan dengan aku ni
pastu bile gi kedai makan jer
ade kucing 
kucing tu pon bawak pewot
tu hah macam awak MOk 
iskh2
last sekali dia akan cakap
"comel"
hihihihi tu yang nak dengar tu
eheheheh
tetiba kita rasa macam ada orang cakap kita syok sendiri


Eh biaulah
ni kan Belog kita
suke ati kite lah nak
tulis pe pun 
uwekkkkkk.....
tak suka sila
klik laju-laju sangat kat 
cini ok -> X

ok jom sambung





sebenarnya kita tak sabar
ni hah





apa dia????


















lagi 











lagi
















tadaaaaaaaaaa


nak tengok baby kite cam ni
rase tak sabo sangat
rase nak suh dia kuar cepat jer

exited kan bila nak jadi ibu ni
hurmmmm
syukur sangat Alhamdulillah


sometimes my mom call
dia cakap bila ada anak nanti
semua jadi best la
hurmmm
balik keje mesti nak cari anak
nak tgk anak membesar depan mata kita
lau boleh dia tumbuh gigi tu pun
kita nak tgk depan mata
iskh2
tak sabau
tak sabau
dah den nungggu nyer

tapi kat hati kita cakap
sabo ea nas
tak kan larik gunung dikejar
cume kau tu yang gelojoh bebonar
huhuhuhu



pastu kan 
nas selalu terbaca kat FB
movement anak kita cam ner
bila dia dalam pewot
serius kelakar n comel 
jom tgk bawah ni


ehehehehhehe comel kan

bila dah lahir nanti cam ne ea?

ok pada kawan-kawan nas yang 
belum berpeluang macam nas
nas doakan korang pon 
akan rasa apa yang nas rasa satu hari nanti
Nas doakan tu korang semua
yer kawan-kawan kaum hawa amin


P/S : nanti ade khabar gembira jangan lupe sharing kat nas ea,,,,
bye jumpe lagi di lain entry



"sesungguhnya yang baik itu datangnya dari Allah yang buruk tu 
dari diri Nas sendiri"


credit for parents ....baby kat atas ni cz bagi pinjam gambo
yang tersangat kiut miut ....




Tiada ulasan: