Google+ Followers

MACAM SIAPA?

Salam semua
harap sihat yerpppp
harap semua sihat
sesihat nas yang makin tembam
dan semakin membulatkan diri....
yang penting
"Kita Enjoy! yeaayyy"


Macam siapa?
macam aku lah....
macam dia lah....
eh ehehhehehe
macam siap nie?


tanda soal jer banyak
macam siapa ni?




hahhhhhhhh
itulah yang menjadi persoalan kami berdua
En Somi   dan Pn isteri

macam siapa apa?



yelah macam siapa anak kami nanti?
eceheheheheh
ciplak muka siapa ni?



En Somi:   agak2 anak kita nanti ikut muke sape?
Pn Isteri(iaitu aku ler) :
" kalau putih ikut mama ler.... tapi kalau gumuk ikut abah huhuhu
En Somi: Gluppppp terdiaammmm 
(Mb dalam ati " aku nak kene diet ni)
huahuahuahaua

=jahat nyer kau ni nas oiiiiii=


tapi ape pun ikut muke sape pun 
i tak kisah u!
janji dia sihat jer 
tu pun dah cukup
tapiiiiiii
lagi bagus kalau muka cam ni


En Somi + Pn Isteri = ?
combinasi HEBAT
huhuhu
adil dan saksama.
nak kening lebat macam En Somi
lau ikut mama dia
macam chiness kening dari jauh macam tak ada
dari dekat baru nampak
iskh2
lau nak nampak
kene tonyoh makeup tebal
kurang2 3 inchi
hohohohohoho


eheheheh berangan pulak kan
nak tau 
baby    Z_ _ _ _ 
kami cam ner









Jumpe laie yer di lain entry
ambo nak beransur dulu
jagan lupe senyum
and ceria sokmo ok.....





"sesungguhnya yang baik itu datang nya dari Allah... Yang Buruk itu
dari diri Nas sendiri"



Tiada ulasan: