Google+ Followers

Banyak pulak entry kali ni

Salam semua
Harap korang sihat yer
Nas pulak tak berapa sihat
Tapi
Tangan ni sihat gak nak menulis
Tentang sesuatu

SESUATU????
Hah apa tu?

Semalam nas dapat satu e-mail
Dari seorang
~Adik ni~
Die Tanya
“akak kenapa tak teruskan usaha buat novel tu bestlah novel  yang akak buat tu… boleh tak nak request buat sambungan Novel TUtttttttttttttt……………. Sedih sangat tapi akhirnya macam tergantung… kasi sambung la kak….


GLUPPPPP
Aku tersenyum alamak dik akak dah bersara la….. tulis jer banyak
Nak  publish takut tak laku jer……
Dulu pernah hantar kat alaf tapi sunyi sepi jer…
Jadi sebahagian dari 30 novel yang dah dicipta dibekukan
Untuk tatapan diri sendiri dan adik beradik jer yang baca
Dan kawan-kawan terdekat.
Uishhhh malu pulak di puji begitu….
Best kerw dik oiiii
Biasa2 jer tu
Huhuhuhuhu
Nnt lau nak bace lain novel akak bagi ea….
Tapi kalau nak suh sambung citer tu
Insyallah akan akak cube buat btw  thnks  cz puji novel tu
Sangat terharu
Macam nak nanges wargghhhhhhhhhh

Tiada ulasan: