Google+ Followers

RAYE

Selamat pagi cemua
yeaaaaaaaaaahhhhhhhh dah nak raye
menghitung hari nak raye dah tak sabar

cite tentang raye semalam
dah ambil baju raye
hhhehhee
hantar 2 pasang satu utk raye haji
tapi dua2 dah siap huhuuhuhuuhu
macam maner tu
tahun ni
raye ade dua pasang baju
ok2
plus baju mr tunang bagi

yeaaahhhhhhhhh
tahun ni raye sakan
hehehhehhe
"selamat hari raya kepada saudara juga saudari"
"setahun hanya sekali merayakan hari yang mulia ini"
lallallallalla

tak sabar nak balik kg
nak makan ketupat makan macam2
leh tak makan samapi muncit
hahhahhaha
macam mr tunang yang muncittt
kah kah kah
kutuk die maner die tau pon
uwekkkkk padan muke abang

tahun ni raye nak kumpul wet raye manyak2
yelah taun ni jer raye single
tahun depan dah ade laki
wahhhhhhhhhhh
macam tak percaya jer
ehhhh betoi ker ni
ker aku bermimpi
weeeeee
hurmmmm kawen
hah!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
omg
dah nak kawen dah
anak sapo lah tu
hahhhaahhahhahahhaha

balik raye ni nak
kire duit raye utk anak buah hehehhehe
duit masyuuukkkkk
duittt keluar

hati ni dh kat kg
kat sini tinggal jasad jer
selebihnya dah ade kt kampung
tak sabo
hurmmm
sape nak bagi duit raye kat nas ni
fikir2
siap lah nas serbuuuuu
hihihihihihihihihi

hurmmm pagi2 lagi dah dengar lagu raye
lallalallalalallallallaa
bestnya
teringat kisah tecik2
main munge api
main mercun
main kejar
berkonvoi berbasikal serbu umah orang
bukan serbu nak raye jer
sebenarnya ade motif
yang penting
"duit raye"

hurmmm dah jadi tradisi kan
budak2 dtang umah
nak diut raya
kenelah bagi
tak kisah berapa yang penting ikhlas k
hehhehehehhe ok2
teringat pulak nas dedulu
masa tecik2
nas ade beraya kat umah seorang
adelah nama die di rahsiakan
punyelah kedekut
apalah bagi 5 sen jer
kalau 10 sen tak pelah 5 sen
hurmmmm
trak patot dah la kaya
huhuhuhuhuhhuuhuhu
dik nas 5 sen nas pun 5 sen
bila dicombine jadi 10 sen
hahhahhahha
kenanagan oh kenanagn

thun ni raye nak fikir macam2
yang lebih pada hari bahagia
rase takot pulak
yang penting raye tahun depan
berpihak pada kg halaman ku
saya berjaya memujuk mr tunang
syoookkk kn kawen ade 2 kg halaman
taklajh tertumpu pad satu kg jer
waaaaakakakkaka
ops sowie lau ade yang terase
nak tak bermaksud pun tuk korang ea
nas maksudkan untuk diri nas jer

ok lah dh letih nas berceloteh
di kesempatan ni nas memohon maaf
sekirnya nas ade menyinnggung
menyakitkan hati korang yer
yang termakan terminum tu halalkan yer

ok selamat hari raye
makan tu makan juga
kesihatan perlu diutamakan ok
byeeee
muah muah muah

Tiada ulasan: