Google+ Followers

SELAMAT ULANGTAHUN MAK AND ABAH YANG KUSAYANGI

salam semua
salam kasih sayang
pic kat bawah ni pic
mr tunang yang tersayang
sepanjang bulan pose ni
banyak sudah
mr tunang kene buli
kikikikiki
cowie yerppp cyg
caje jer nak guwau
lau u marah i jual u tau
kikiki

ni wajah cik nas
keh keh keh
kelakar jer ea
saja je nak publish pic ni
abis tu mr tunang pic die macam tu
jadi cik nas pun nak macam tu jugak lah
baru lah nama
abadi zul nas


ok sekarang ni
nas nak cite
tentang ulangtahun
cite ni dah lame tapi nas mmg nas
story jugak ok
jadi kalau ade sape2
yang tak suke
boleh tekan X ok
huhuhuhu

ok2 ni mase nas dan adik beradik celebrate
birthday mak and abah
kebetulan birth
abah dan mak tak jauh
iaitu
6&9 nov
hahahahha
serasi kan


mase ni mate
mak & abah
kene tutup ok
tak mo men tipu
ari ni kita main
nenek2 si bongkok 2
kehkehehkeh


ok mase ni
masing dah berada di dpn
dan bile buke mata
mak and abah terkejut
mak menangis terharu
abah kelu tak tercakap


mak and abah
tak tau nak cakap apa dah
sangat2 terharu
haaaahhhh korang tgk tak kek tu
ni bukan saja sambut ulangtahun
kelahiran
tetapi jugak
sambut ulangtahun perkahwinan
so romantik


ok sekarang sesi potong kek
jadi kene romnatik kit
hehehhehhe


semasa memotong kek
meminta dahulu
apa yang terlintas di hati
niat


ok tadaaaaaaaaaaaa
dapat hadiah yang besar dan manyak,
dari anak2 tersayang



ayam goreng
untuk tetamu2 cilik
hehehhe
anak2 kakak yang tak mam pedas


ok semua menu
pada majlis ni
udang yang banyak
cz tema udang
kat atas tu udang bakar
cik nas tolong sikit2 membakarnya
wif adik ita


yummyyyyy
sedap kan
disamping tu gak ade
menu lain
jugak yang
bersertakan udang
iaitu
sayur campur berudang


ni lah die abah & mak ku yang tersayang
sedang menikmati hidangan
yang anak2 sediakan
ok tak mak kami masak
hihihi


tengok adik2 nas
yang syok makan tu
"zakiah"
sebelah die ita
lelaki tu abg ipar
budak tecik tu anak buah nas


baju biru tu
kakak yang sulung
yana
mak tgh makan ikan siakap


ni pinggan nas
heehhehhe
sungguh berselera aku makan tau
makan makan makan dan makannnn



time buke hadiah
wahhhhh
banyak hadiah dari anak2
mak dengan abah cepat lah buke cucu
disekeliling
dah tak sabo tu
hehehhe


wahhhhh


nana dan safuan
menjadi pengawal peribadi


mak dengan hadiah pemberian
ok cantikkkk


ok posing lagi


hehhehhehhe mase ni
mmg best sangat2
adik2 berkumpul
dan bersatu hati
untuk buat majlis yang dibuat setahun sekali

antara menu hidangan:
ikan siakap sweet and sour
udang bakar
sayur campur berudang
ayam goreng
ayam masak merah
bergedel
air teh o panas
air soya
kek

insyallah tahun bul;an 12 ni
boleh but lagi
sayang mak & abah
muahhhhhhhhhhhhh

Tiada ulasan: