Google+ Followers

Ragam Naik Sekolah


    Salam semua hope semua sihat. pejam celik pejam celik dah masuk ramadhan ke18. Kejap je dah nak raya kan... hihhhihi




    Today zahin sekolah, macam biasalah kalau dah nama pon cuti sekolah 2 minggu pulak tu. Jadinya bila nak naik sekolah dia jadi banyak ragam. menangis la merajuk la macam-macam lagi. itu belum lagi ragam dia kat sekolah dengan tak masuk. Nak tak nak kenala masuk berdukung. 

    Bekal Zahin dekat rumah baby siter arini nasi+sup kentang campur telor + ayam goreng. cukuplah tu kot. Tapi macam biasalah zahin ni bab makan dia memang memilih sikit. Tak suka sangat nak makan nasi. Zahin suka makan mee/ spagethi haa tu memang laju. kalo pi kedai pon dia pandai dah oder makanan sendiri. "nak Mee goreng satu" aduhaii anak... tak apalah nak esok mama buat menu mee pulak yerr mesti makan bertambah tambah.

     

      


Tiada ulasan: