Google+ Followers

sarapan

salam kasih sayang semua
iskh2 sekejap jer maser berlalu
pejam celik pejam celik
dah bulan 3
dah nak dekat dengan nov
hurmmmm rase seram nak difikirkan


berbalik pada story ari ni
pagi2 gi kerja
macam biaser lah nek tren
kat ampang kawan2 dah tunggu
tq yerpp frenz tggu
jasa mu ku kenang
hehhehhehe


lalallallallalallalala
bergumbira hati ku bernyanyi
entah kenapa secara tetiba
hik hik hik

sampai di ofis
cik nas dan kekawan
sudah mule membuat konsert tersendiri
mempunyai vokal tersendiri




hahahahhaha
aku pun tak tau naperw
tetiba jer lapar
hurmmmmm
aper agi
memandangkan en mamak berdekatan dengan ofis kitorang
so aper lagi
serangggggggggggggggggg



sampai dikedai mamak
kami semua pownnn oder lah
makanan untuk menghentikan konsert yang tak sudah

mamak: mau makan apa???

kami pon berfikir2 saling berpandangan
aku raser mamak tu pon ikot fikir gak huhuhuhu
boleh ker
boleh kot fikir nak bagi discaunt hikhikihik

kak ann: saya mau capati

iela: saya pown samer la

cik nas: saya mau roti telor

aili: saya nak roti kosong lah

( mamak pun dengan suka hati dan gumbira menulis besunggguh2)

mamak: air mau minum apa???

kak ann: teh o ais limau

iela: saya nak teh o limau suam

cik nas: caye nak milo ais

aili: hurmmmm saya pon samer milo ais

semasa mngggu tu kami dihidangkan dengan astro
hurmmmmm layannnn


tak lamer lepas tu makananan yang diorder pon tiba
anatarnya ialah
taraaaaaaaaaaaaaa


capati untuk ila dan kak ann

teh o ais limau kak ann


teh o limau suam iela


roti telor untk cik nas


roti kosong utk aili

dan air kitaorang samer
taraaaaaaaa


milo ais
hurmmmmmmmmmmmmmmmm
cedap


beberapa minit tu nak balik
kak phira manager it
datang
sooo
kitorang lepak lagi
iskh3
tak per
korang jgn isau
bos tak der lagipon lau bos masuk pon mb lambat
aper lagi kitorang pot pet pot pet
iskh2
tahu 2 jer lah
lau dah duk tu aper agi buker
citer tu citer ni
yang pasti kami tak ngumpat orang
tapi lebih kepada kekeluargaan

ok lah penat lah

jumper dilain hari yer

byeeee

Tiada ulasan: