Google+ Followers

ANAK kuCING yANG cOMEL

ASSALAMUALAIKUM

hurmmmm syhhh syhhh syhhh
banyak nyer lelabah dah buat sarang ni
sambil menyanyi2 lagu
you belong with me
lalalalalala
perhhhh minat giler kat taylor swift




lalalalalalala

oh, i remember you driving to my house in the middle of the night,
i m the one who makes you laugh when you know you'
re about to cry and i know your favourite song and you tell me about your dreams
think i know where you belong think i know its with me can't you see that
i m the one who understands been here along so why can't you see? you belong with me....

nak dikata kan macam ni
nak buka story sikit lorhhhh
ahad minggu lepas tak ader wat aper kan
so dok umah
kebetulan kakak yang kat kg datang tau
windunyer kat anak2 buah ku yang comeiii
si sarah
si safuan
tak tahan dengan keletah dieorang

hurmmmm selepas dieorang balik
aper
lagi cik nas pown dilanda keboringan melampau
so tak tau nak wat per
alih2 FB lah jadi pilihan
tapi tak main pon
cz melayan dua ekor biantang yg cute ni



haaahhhhh
sebelum tu korang jangan tak tahu kat umah nas der rabbit
comelllll sangat2
kawan nas punyer rabbit
nas tumpang bagi kasih sayang
tp siyessss mmg comel sangat2

namer si comellll ni
mimi and boboy

huarghhhhhhh
banyak lagi citer ni tapi nas terasa ngantuk sangat2
x larat nak taip
mata ni macam dah kene gam
ok lahhhh
nak tauuuuu aper kesudahannyer
tungggggguuuuuuuuuuu
yerpppppppp
byeeeeee





Tiada ulasan: