Google+ Followers

MoNyEt

Selamat bertemu KemBali
yerp yerp yerp cemua cihat ker...
harap2 sihat yerk,,
hurmmm kesihatan cik nas kurang menyenangkan
cz kurang tido...


aper taknyer bangun pagi gi kerja...
balik kerja gi kolej,
balik kolej berceloteh ngan kawan2
herppp kirenya kalau x lakukan
bender ni rase macam x lengkap
haiiii nanti biler dah kawen mesti


windu dengan keadaan ni...
jadiknyer maser nilah maser untuk
enjoyyyy... bak dalam citer puteri tu


" kita enjoy"
maser nilah kiter nak buat itu, nak buat ini,
hurmmm dah kawin nnt takot takde maser
and comitment pown semakin bertambah...
yezaaa nas go go chaiyok
betul ker kalau kita dah kawin kite kene dok umah ????????
huhuhuhuhuhuhu x mau2 nas nak kerja,
nak kerja jugak tak mau dok umah
very the boring...


kalau boleh nak jadi superwoman

boleh ker
boleh buat aper saja...
hurmmmmmm yersssss wahhhhhhh
aku pown very the kagum
dengan angan sendiri hehehehehehehehehe
ingat pulak dedulu maser zaman dak sekolah...
penah cakap ngan mak taknak kawen



yerlah maser kecik2
kita maner lah tau tentang felling2 ni,....
lau nampak budak lelaki pown buat biaser jer...
siap main polis entry lorhhh terjun bangunan lorhhh
(* tak lah tinggi sangat*)
kecik kecik dulu perangai mengalahkan budak laki,
sampai kan kawan baik nas
-iwan- gado ngan nas
sebab nas x mau main kawen2
ikikikikikiki, kecik2 nas x suker main mainan perempuan
dan selalu sangat ikut abang masuk kebun cari biji getah,

pas tu kejar monyet
****ader sekali tu ikut abng cari biji getah...
nas gi lorhhh buat hal sendiri
konon 2 nyer nak tunjuk teror. sekali tu


**********arghhhhhhhhhhhh************

aper lagi lari lintang pukang......
korang nak tau hahahahahahahahahha
perkara yang tak mahu berlaku
dalam hidup zaman budak kecik...
monyet besar kejar nas die bawa baby dier...
hehehehehehehe
balik umah jer lutut dah luker2
coz terjatuh kat dalam parit...
dahlah tu kene rotan pulak dengan atok coz balik lambat...
abang kene ikat kat pokok kerengga....
hehehehehehe seb bek aku tak di ikat sekali
huhuhuhu aku ni di catergories kan bertuah jugak lorhhhh
( tapi cian jugak kat my brother
disebabkan aku dieorang kener denda...
oklah sambung dilaen ari yerkkk
sayonara ariyossss

Tiada ulasan: