Google+ Followers

KerAna Oat KrunCh Yg LaZat

salam kasih sayang
hurmmm baru jer semalam berceloteh bukan2 ari ni berceloteh lagi
hehehehehehe mengalahkan nenek aku jer... bakat terpendam tu
iskh2 memandangkan kat tempat kerja ade oat krunch yang lazat
aku telah makan nyer dengan lahap yummy yummy hurmmm x senonoh punyer anak dara
dah nak jadi bini orang pun perangaii masih still x berubah aper nak jadi ni hehehhehe
nak dipendekan cerita kerana aku terlalu lapar heehehehehe
hurmmmm korang x rase lagi oat krunch lau dah makn pasti nak lagi
percayalaaaaa
ari ni x der mood sangat2 entahlah tak tau aper yang melanda diriku ini
hurmmmm...



Tiada ulasan: