CLIK HERE GUYS TQ

Pengikut

Cari Blog Ini

Isnin, 6 September 2010

SELAMAT ULANGTAHUN MAK AND ABAH YANG KUSAYANGI

salam semua
salam kasih sayang
pic kat bawah ni pic
mr tunang yang tersayang
sepanjang bulan pose ni
banyak sudah
mr tunang kene buli
kikikikiki
cowie yerppp cyg
caje jer nak guwau
lau u marah i jual u tau
kikiki

ni wajah cik nas
keh keh keh
kelakar jer ea
saja je nak publish pic ni
abis tu mr tunang pic die macam tu
jadi cik nas pun nak macam tu jugak lah
baru lah nama
abadi zul nas


ok sekarang ni
nas nak cite
tentang ulangtahun
cite ni dah lame tapi nas mmg nas
story jugak ok
jadi kalau ade sape2
yang tak suke
boleh tekan X ok
huhuhuhu

ok2 ni mase nas dan adik beradik celebrate
birthday mak and abah
kebetulan birth
abah dan mak tak jauh
iaitu
6&9 nov
hahahahha
serasi kan


mase ni mate
mak & abah
kene tutup ok
tak mo men tipu
ari ni kita main
nenek2 si bongkok 2
kehkehehkeh


ok mase ni
masing dah berada di dpn
dan bile buke mata
mak and abah terkejut
mak menangis terharu
abah kelu tak tercakap


mak and abah
tak tau nak cakap apa dah
sangat2 terharu
haaaahhhh korang tgk tak kek tu
ni bukan saja sambut ulangtahun
kelahiran
tetapi jugak
sambut ulangtahun perkahwinan
so romantik


ok sekarang sesi potong kek
jadi kene romnatik kit
hehehhehhe


semasa memotong kek
meminta dahulu
apa yang terlintas di hati
niat


ok tadaaaaaaaaaaaa
dapat hadiah yang besar dan manyak,
dari anak2 tersayang



ayam goreng
untuk tetamu2 cilik
hehehhe
anak2 kakak yang tak mam pedas


ok semua menu
pada majlis ni
udang yang banyak
cz tema udang
kat atas tu udang bakar
cik nas tolong sikit2 membakarnya
wif adik ita


yummyyyyy
sedap kan
disamping tu gak ade
menu lain
jugak yang
bersertakan udang
iaitu
sayur campur berudang


ni lah die abah & mak ku yang tersayang
sedang menikmati hidangan
yang anak2 sediakan
ok tak mak kami masak
hihihi


tengok adik2 nas
yang syok makan tu
"zakiah"
sebelah die ita
lelaki tu abg ipar
budak tecik tu anak buah nas


baju biru tu
kakak yang sulung
yana
mak tgh makan ikan siakap


ni pinggan nas
heehhehhe
sungguh berselera aku makan tau
makan makan makan dan makannnn



time buke hadiah
wahhhhh
banyak hadiah dari anak2
mak dengan abah cepat lah buke cucu
disekeliling
dah tak sabo tu
hehehhe


wahhhhh


nana dan safuan
menjadi pengawal peribadi


mak dengan hadiah pemberian
ok cantikkkk


ok posing lagi


hehhehhehhe mase ni
mmg best sangat2
adik2 berkumpul
dan bersatu hati
untuk buat majlis yang dibuat setahun sekali

antara menu hidangan:
ikan siakap sweet and sour
udang bakar
sayur campur berudang
ayam goreng
ayam masak merah
bergedel
air teh o panas
air soya
kek

insyallah tahun bul;an 12 ni
boleh but lagi
sayang mak & abah
muahhhhhhhhhhhhh

Anak Buah Kesayangan Ku

salam
kasih sayang
dari nas

kali ni nas
nak kongsi cite
tentang karenah anak buah nas

farhan
nisya
nana
sarah
safuan
irfan
daneal

huhuhuhu
dah ade 7 orang semua
lau dicampur anak buah yang baru
so ade lapan semuanya
semua comel2
tapi kat sini gbr
irfan dan daneal
x ade tak ade koleksi
cz dieowang ni bab bergambar
mmg payah
tp kalau bab mainan
no 1 ok


gambar baby boy kat atas ni
farahan
comei kan
anak buah sebelah en tunang

ok ni anak buah nas
anak pada kakak no 2
niza
name baby girl yang omei ni
sara
suke berpose
macam makcik yer juga

pic kat atas ni
adik dan abang
safuan anak yang sulung
dan sara yang omei
suke tengok

yang ni farhan
di keratong 7
main wolker tecik die
kat depan umah'
so cute baby

ni pulak nisa anak yang sulung'
wif adik kesayangan'
farhan'hohohoho
tawa ea
comei gerammmm

ni pulak anak buah saya
yang jauh
nun di kelantan
adik kepada daneal dan irfan
muke mix macam korea
mata mcam cik nas cepet
sangat2 manja ok
mangun tido lau mama
die tak ada mula merengek
tak mo dgn orang lain
but kalau dah lama2 die akan ok
die pon suke berpose
waakakakaka
cian tol kat anak buah aku'
dah terikut2 perngai aku
ni nana
anak buah anak akak yang sulung

ok ni di datran
wif family en tunang
me and si tecik farhan

ni die anak buah nas
yang nakal
pantang berjumpe
macam couple tau
apa taknya
usik2 sana usik sini
kelakar


anak buah saya safuan
macam anak korea lah'



nana berpose
semasa nenek dan atok'
tgh buke adiah
ulang tahun

due budak yang
buat semua orang
tertawa


sara yang cube nak
berdikari

farhan tgh berseronok
time ni nas ngan en tunang
wif kak ipar
gi tasik titwangsa

sara yang memakai tudung
dan very tiut



wif sara
mase ni majlis perkahwinan
abg yus


sara yang menceroboh masok
bilik nenek

farhan
mudak tomei


sara tak habis2
pose


safuan dan permainan awam


ni die baby girl tomei kan

sayang kat semua anak buah
cik nas yang tomei

muaaaahhhhhhh

Sabtu, 4 September 2010

"OST 8 Bulan" with lyric -Kekanda Adinda - [http://www.zaiedan.com]- A...

~Kekanda Adinda~Atilia dan Monoloque

LAYANNNNN
LAGU BEST NI

(P) Oh Kekanda jangan irihati, Dinda naik pangkat lagi..
(L) Oh Adinda, Kanda mana dengki, malah Kanda support bini..

(P) Jadi Dinda mahu mengambil masa
(L) Tapi Kanda mahu segera,
(P) Dinda ingin berjaya dalam kerjaya,
(L) Tapi Kanda mahu cahaya mata,
(P) Dinda belum bersedia,
(L) Kanda dah beria ria,
(P) Jadi yg mana satu?
(P+L) Tak perlu bertengkar,
Tak perlu bermasam muka,

(L) Oh Adinda, tolong jangan lekas curiga, lekas cemburu buta
(P) Oh Kekanda, Dinda perlu berhati hati ,tak rela dikongsi,
Chorus_2
(L) Kanda kerja overtime, terlebih masa,
(P) Itu yg Dinda harus berwaspada,
(L) Ini semua demi masa depan keluarga,
(P) Dengan Dinda atau sebaliknya?
(L) Kanda kerja malam,
(P) Dinda kerja siang,
(L) Jadi bila nak bertemu?
(P+L)Tak perlu bertengkar,
Tak perlu bermasam muka,

(P) Oh adiwira, dewataku, mari ikut cara Dinda!
(L) Oh Tun Teja, intan permata, mari ikut cara Kanda!
(P+L) bagaimana? bagaimana kita nak selesaikannya?
apa keputusannya?
Verse-3
(P) Oh Kekanda mari Nyawa, kita cuba komunikasi!
(L) Oh Adinda mari Sayang, kita cuba toleransi!
Chorus_3
(P+L) Walau kita janji sehidup semati, kita berlainan,
(L) Kanda polar kutub Utara,
(P) Dinda kutub Selatan
(P+L) komunikasi, sikap toleransi! itu yg kita perlu,
(P+L)Tak perlu bertengkar,
Tak perlu bermasam muka,

(L) Walau kita sering dgn cara masing2,
(P)Kanda yg Perdana,
(L) Dinda yg Utama,
(P)Kanda sgalaNya..
(L) Dindalah Nyawa,
(P+L) kita tetap bahagia bila bersama sama
bahagia bersama,
bersama slamanya,
bahagia slama- lam
anya

Rabu, 25 Ogos 2010

Malaysia Tanah Air ku Yang Tercinta

salam ramadhan
hurmmm
sedih betol dgn kes baru2 ni
yang melibatkan bendera kita
sedih bercampur geram
melihat agenda pihak tertentu
berbuat perkara demikian
hurrmmm
sungguh tak rasional
pemikiran sonsang
tak ada sivik
hurmmmmm
apa kah ini kesudahan
yang dikatakan saling membantu

nas geram lah
kerana hal yang sedikit pon
dah mengaibkan negara malaysia
dengan baling tahi
kedutaan malaysia
dah la nak merdeka
tapi ini pulak yang kita dapat

bukan tu jer
msia pon dah banyak berjasa dengan
negara tersebut
bukan nak suruh balas budi
at least berjasalah
tak suruh byar pon itu ini
dan tak pernah msia
menyekat kehadiran perkerja
untuk kerja dimsia
tpi blasan ini yang di berikan
kasihan dekat negara saya
negara tumpah darahku
sedih sangat2

dieowang boleh cakap nak
usir orang msia
dari negara beliau
kalau begitu
bagaimanakah pulak
dengan kaum diewong
takkan nak usir juga kan



msia negara yang diplomatik
pemimpin yang bertimbang rase
pemerintah yang berdaulat
dan bijaksana
dan rakyat msia yang
bersatu
kami semua takkan berbuat begitu
pada kaum dieowang
yang duduk di misa
dan kami tak penah mencemuh
kehadiran korang
jadi
dengan itu
apa kate
wujudkan
kesepaduan rakyat



hidupkan rumpun akal yang sempurna
berfikir secara rasional
bertindak dengan iman
bercakap biar sopan
bersengketa jgn berpanjangan
berikan akal
berikan iman
agar kesepaduan dapat ditawan
umapama sungai bertemu lautan
umpama langit merenung bumi
allah maha berkuasa
kita dibwah ciptaanya
maha melihat
apa yang dilaksanakan
harapan al-karim
kukuh pada ikatan yang suci
menjadi islam yang syumul
lagi suci
berpandukan al-quran
maratabat diserata dunia
biar akal didik dgn sempurna
bukan sengketa yang dipinta
bukan sengsara juga
yang di impi
hanya kedamian yang murni
bertaktha di sanubari
rimpunan adab bersemi biar bertaktha dihati
dinilai dengan pandangan terpuji
dihina dikeji minta di jauhi
juga tak pernah terdetik
di hati kami
membenci saling memusuhi
kerna kami
mengikuti mazhab yang terpuji
imam shafie
laluan kami
lauangan azan saling didengari
segenap pelusuk negara
mampu ditembusi
jadi kan senjata jua perisai didalam diri
solat jua senjata kami
menjadikan manusia
berakal terpuji
pandai memiliki
pandai menguasi
namun bukan untuk dizalimi
insaflah kaum yang bergelar manusia
selagi hayatmu
masih dibumi
selagi jasad mu tidak dihtr ke alam suci
buke lah minda
buke lah jiwa
renungkan sejenak apa yang dikata
agar syahadah
menegikuti kita
subahanallah



SeLiNa Gomez so pretty

ok salam
ok biler bercerita tentang
kecantikan ni
nas mmg suke
ok cube kowang bagitau
kat nas
permpaun maner yang tak suka
akan kecantikan
hurmmm nas ni
kalau bab melawa sungguh
cerewet
lau boeh nak prefect
ttg cream
ttg lipstik
ttg blusher
ttg pembayang mata
eok2
kalau boleh
dariA-Z
mesti prefect ok
siyess
biler silap sikit nas akan
muncung
kalau boleh dipotong boleh
dibuat penyidai baju
hihihihi

cerita ttg cantik2 ni
cik nas
suke sangat tgk
selina gomez
yang tiut miut tu

cik ade tak tiut cam tu
hik hik hik ops persaan pulak ea
kalau kowang tak caye
harghhhhh
tgk selina ni
tiutnya
nnt dah tawen
nk tengok muke die ame1
ane ar tau anti muke dapat mirip
cam cik tiut tu

apa2 pon nas pon tiut gak kan
kikikiki
jommmm
terjahhh

selina gomez

comeinya


fulamak siyes kalau aku ni
lelaki aku dah tackle
hahahhahha
>dgn gediks ye aku cakap<


mcam cik nas kan hehehhe


salam kasih
sayang penuh kerinduan
cik nas terlalu busy sejak 2 menjak ni
windu sangat2 kt
insan adam yg bernama
muhammad zul zamri bin abdul rafor

ok kali ni
cik nas nak sharing
satu lirik kat kowang cemua ea
nas pun tau kowang
pon mesti tau lagu ni
nas saje je letak
enjoyyyy


Ketika Cinta Bertasbih Lyrics



Bertuturlah cinta mengucap satu nama
Seindah goresan sabda-Mu dalam kitabku
Cinta yang bertasbih mengutus hati ini
Ku sandarkan hidup dan matiku pada-Mu

[*]
Bisikkan doaku dalam butiran tasbih
Ku panjatkan pintaku pada Maha Cinta
Sudah diubun-ubun cinta mengusik rasa
Tak bisa ku paksa walau hatiku menjerit


Ketika cinta bertasbih nadiku berdenyut merdu
Kembang kempis dadaku merangkai butir cinta
Garis tangan tergambar tak bisa aku menentang
Sujud syukur pada-Mu atas segala cinta


Cinta


Garis tangan tergambar tak bisa aku menentang
Sujud syukur pada-Mu atas segala cinta
Ketika cinta bertasbih