Google+ Followers

Rindu Bertingket Tingket

Salam semua
                  tetiba jer RIndu kat seseorang
kalau dulu orang cakap kalau bulu mata kita jatuh tu tandanya ada orang jauh rindu kan kita. sebenarnya kita pon rindu kat dia.... jatuh banyak dah bulu mata nas ni huhuhu
SIAPA YANG NAS RINDU?


sebnarnya nas rindu kat Family Nas. dah nak 2 bulan tak balik kg. rindu dengan mak abah n adik-adik tak sabar nak kumpul ramai-ramai lagi

Rindu kat mak dengan abah sesangat
sob sob


Rindu kat  nak kumpul dengan adik beradik
rindu kat anak buah jugakk



Rindu kat keluarga besar saya
masa ni raya tahun ni la..
yang tak ada dalam ni
adik permpuan nas sebab beraya di rumah mertua
2 orang abang tiada sebab outstation
dan seorang adik lelaki



Rindu mereka semua
rindu bertingket-tingket
nnati jumpe semua kita buat BBQ yer


"Air dicincang tak kan putus"
"


daaa jumpa lagi di lain entry

Tiada ulasan: