Google+ Followers

Dia dah mule dah...

salam semua
hope semua sihat belaka

pada kawan2 yang terlibat dengan banjir tu
jage diri and kesihatan ok

tempat2 yang hujan tu
jangan pulak main hujan
nnt demam
setakat ni kg nas kat muar
menunjukan tidak banjir
and nas doakan tak berlaku banjir
cz mak tengah sakit sekarang ni
kawan2 semua
doakan mak nas kembali sihat yer

ok sebenarnya nak bagitau
"dia mule dah!!!!"

hihihi se dak tecik tu
dah mule tongeng2
nak merangkak
habis semua dia golek2
macam nak wat gimnastik
kelako pulak den ni nengoknya

rambut dia yang botak tu pon
dah kembali lobat
entah bile eiii nak motongnya
hihihi
dah malas nak buat kubu atas katil 
bentang jer toto depan tv
bio dia golek2 shin chan
laaa ni dia dah tau buat muke
wat muke macam anak tomok tu
huhuhu alahai suweeetnya
hihihi
pastu baby zahin ni tak leh dgr org cakap kuat2
dia ingat kiter marah dia
alahai zahin camner nak jadi abang ni

hihihi

??


Tiada ulasan: