Google+ Followers

Serius!!!! Hati Ku Tersentuh


Salam Aidiladha
memandangkan tahun ni 
kene beraya kat KL
cz cuti sehari jer pon kan
mr husband pon on duty
ok apelagi dok umah dengan sikecik jer la jawabnya..

memasak sudeh
ofcz la sedih kan
al-maklumlah
first time tau
beraya kat KL ni
teringat kat mak n abah n adik beradik
sob sob sob sedihhh oooo

tak tahu dah nak wat per
akhirnya main jerlah dengan sikecik ni
sikecik ni keje nya nak meniarap jer
bile baring kan balik dia golek lagi
ponat dah ehhh aku di bueknyo
lantak ko la zahin oiii
al-maklumlah tengah EXCITED meniarap

dengar takbir
alahai sodeh den dibueknyo
last2 bukak citer korea
yang aku rakam


hah nilah antara cerita korean yang aku
tengah syok tengok
Kat astro 391/392/393

babyfaced beauty
master sun
my love madame buterfly
the birth of family
The Good Doctor
Running Man


dah habis aku telek cerita korea
aku pon godek2 lah laptop
edit pic baby
huhuhu
tu jerlah kojenya
then serve tenet
then terjumpe lah satu video yang aku
dah bagi kat bawah ni
nanti korang tengoklah ea

serius aku tengok
menangis dibuatnya
best sangat
"tersentuh hati ku ini" 

eceh eceh ceh

oklah nak tido dah bubye

good night





Tiada ulasan: