Google+ Followers

Pinjam Kan Saya Poket Doremon Please...

Salam Semua
salam Jumaat 
~Penghulu segala Hari~



Citer pasal Doremon pulak 
kali ni 
kenapa?
Sebab saya Mimpi Doremon malam tadi
(cis TIPU lagi)


korang pon tahu kan macam mane bentuk doremon ni 
dia Bulat2
macam Mr Mirmo
huhuhuhu
Kenapa dia?
sebab Dia comel mulat2
Dia spesis Meow2 jugak
pastu

psstttttt
dia Ade Poket Rahsia
Yang itulah saya nak Pinjam (*_*)
pastu 
dia ade helikopter yang leh lekat kat pale

hokey
kalau nas ada tu mesti puas dah nak
gi melancong 
pastu ade lagik
dia ade mesin masa
sangat suke dgn mesin mase dia
leh kembali zaman kanak2 hahahaha


AMARAN
jgn tiru aksi dia
sebab dia sangat terpengaruh dgn cite cartoon






























malam tadi 
banyak fikir sampai pale jadi pening
ting tong jadinya





tengok baju sepah2
barang2 lain apa tah lagi
tergolek sana sini.
pas tu tengok kasut pulak
haihhhhh
banyak nyer


sebab apa?
kenapa jadi macam tu?
malas la tu




(tau dah jawapan korang)
ok nak tau jawapan nas and kenapa
jom......
kiter terbang masing2 pakai helipkopter doremon k
alallallalallala






































































SEBAB NAK GI KURSUS






bile time ni
macam biasalah kaum2 hawa
yang sama perangai dengan aku ni
segala benda nak dihangkut
pastu bile beg dah mcam bugger
garu2 pale fikir cam ne
padahal 3H2M jer
tapi rase macam nak hangkut 
semua barang dalam rumah tu



Mr Mirmo Say:

"napa tak hangkut rumah sekali
senang sikit semua ade
TV
KATIL dsbg"



wahhhh bukan main lagik 
Mr Mirmo ni perli aku



khusuyk aku 
packing barang yang nak dibawa
paling ke Depan TB
wahhhhhh 
Mr Mirmo dah Tido lena dibuai Mimpi
aku dok sumbat2
apa lagi yang nak dibawa.
KESIAN

tengok jam dah 
tunjuk 2.30 pg
pastu open Tab ade orang tu
wat status sangat menakutkan dekat FB
pasal
Hantu


dah malas nak fikir
aku pon masuk tido
kan best ade doremon
Please doremon 
nak pinjam poket comel kamu
sebab saya tak nak
bawak beg besar
macam nak pergi ACADEMIC FANTASIA
kalau ade poket boleh 
lah bawak macam2
MR MIRMO pun saya sumbat dalam poket
kalau boleh satu rumah la....





huh! berangan
hakikatnya Doremon Telah kehilangan Poket
dia dah Jd Mr MEOW
pas ni tak caye
pergi cek sape2 yang ade MEOW tu
cek2 ade poket tak
lau ade MMG rezeki
hahahhaha
LAWAK BODOH pulak






NAk tau kesudahan 
apa jadi Tunggu Next entry k
Adakah SAYA berjaya bawak semua or tidak
adakah saya ?
adakah saya? 
dan adakah saya?



TUnguuuuuuuu
siap gambo i update u
































"sesungguhnya yang baik itu datangnya dari Alah yang buruk tu dari diri nas sendiri"






P/S:  tunggu entry seterusnya hari Ahad NNT k...... selamat berkursus  
Chibimarukochan


byerrrrr


















Tiada ulasan: