Google+ Followers

Selamat Hari Raya Ke2

Salam Semua
ok seperti tajuk kat atas tu
to be continew 
Title
Selamat Hari Raya
ingat x
lau tak ingat
korang boleh klik link bawah ni ea


seperti yang kite semua tahu
hari raya ni
kenelah bermaafn
diantara satu sama lain
hurmmmm
bermaafan di antara kita

dan yang pasti mase tu
dah banyak giler
kuih raya and makanan 
yang lazat2 terhidang kat atas meja

ok time for
bermaafan
yang penting anak yang sulung kene mula dulu
hihihihihi
OK Are You Ready Guys
Lets Go
Look the Pic When Hari Raya Comeing
oyeaahhhhh
enjoyyyyy



ohhhhhhhhhh
jangan terkejut ea
diatas tu bukan anak nas
tu anak buah nas Ammar Fitri





pic kat atas ni
di ambil sebelum 
bemaafan






anak buah nas
nur danish farhanna
loghat kelate amat ler pekat
kelakar dengar
sweet jer



amboi-amboi nana
banyak nyer wet raye


along nak bermaafan sempat
lagi die tengok kemera



raya 2011
my big family
colourful
apamcam sweet kan macam pelangi








ade macam grop nasyid tak
hihihihi


alamak ni
macam apa ea
nas pon tak dapat
nak tafsirkan


tengok tu
semua dah macam penguin
melompat x kene gaye
jadi macam tulah
hihihihi



sehati berdansa




Sekesta romantika
with mr asben
suke degan pic ni




sekian hari raye pada kali ini
hope sangat tahun depan raye ber3 pula
hoyeaahhhh


salam kasih sayang
buat semua 
love uolssssssssssssssss


MUahhhhhhhhhhhh

Tiada ulasan: