Google+ Followers

Lasagna

salam semua
ok hari ni 
tetiba nas rase teringin nak makan menda ni
 
 hahhhhh
nilah die lasagna 
hihihihi
ptg ni jugak nas akan cari menda ni 
huhuhu
apa lagi 
KLCC
boleh cuci mato eden ni
yang dah penuh dengan 
habuk buku2 yang tebal
iskh2
 
mcam mane nak diet ni
slera makin tinggi nampknya kan
badan pun dah
mulat2
dan bam2
 
warghhhhhh
dengan rase tak percaya hari tu 
timbang 
berat ku yang dulu 54
dan kini 
??????
 
 
?????
 60kg
 
 mak oiii terkojot eden
bio betoi ni
eden betoi tak percayo
and tak dapek
terimo kenyataan ini

tapi itulah kenyataan yang 
tak nak larik,...
cube lari laju2 pon
60 kg tu tetap ikut
iskh2 
percubaan diet selalu gagal
apa tidaknya 
orang di sekelilng
selalu tunjuk makanan yang cedap2
 
takpe2
bulan ramadhan
akan menjelang jadik
waktu mendietkan diri pasti berjaya
dan yang pasti baju boleh muat nak dipkai
al-maklumlah
sejak menjadi tergemoksss sikit ni
baju yang dedulu
dan ketat
opssssss
hurmmmmm camner yerp
nak gi jogging tersangat la malas
padahal rumah dekat dengan taman
hhahahhhaha
 
petang ni menu lasaga 
sudah terbayang di mata
lasagna tunggu kedatangan ku
 
jumpe lagi di lain entry k...
muahhhh
love uolssss     
 


Tiada ulasan: