Google+ Followers

Kenapa Saya Rase Tak Sedap Badan

salam semua
hari ni
nas rase tak sedap badan
dalam minggu ni
rase macam pening2
nak makan pon kene memilih
kalau asam laju bebno
hurmmmmm
pening nyer
sangat2
rase macam x larat.
pepagi pulak nak bangun
pale sakit
iskh
tak suka la
naper ea
hurmmmm
mungkin terlalu penat kot kan
nak kate preegy
iskhhhh x munkin lah
hurmmm
mb terlalu penat berkoje kan
hihihihi
pas tu mate ni asik rase ngantuk jer
pewot pulak asik lapo memanjang
hurmmm camnertu
bestnya dapat makan kuih kasturi kan
mane nak cari ni
hurmmmm
dar ari tu teringin nak makan
kalau buat mesti fill
ehhhhh
koarng jangan salah faham pulak
nas bukan preggy tau
just teringin jer
mb belum diberikan oleh allah untuk nas
terima anugerah terindah tu
insyallah ade nanti nas share kat korang semuayer




oooooo mata oooo mata mengapa kau mengantu ni
tak tahan dah nak menhan pwerghhhh giler aku ngantuk tahap gaban


Tiada ulasan: