Google+ Followers

Kursus & Pengalaman yang X kan saya lupekan

Assalamualaikum
ok kali ni dalam satu hari nas dah menghapdate
2 title
huhuhuhuhu
itu menandakan
yang daku ni pemalas nak
nak menghapdate cerita2 yang lepas
wink2
hohohoho daku memang pemalas k
bukan sebab ape tau
sebab daku dilanda kebusy an yang teramat2lah busy


hah korang percaya skrg kan
i x tipu tau
bile dah busy
maka tercetuslah sakit pale
"magrin'
iskh2
oklah sebenarnya nas nak bagitau
pada sekian haribulan
nas dapat surat untuk hadir ke satu krusus?


kursus Ape?


hihihihiihihihi
itu rahsia daku lah
maner leh bagitau kan syhhhhhhhhhhhhh



oklah malas dah nak berleter yang bebukan lagi
let's go layan my story ni
jommmmm




23 feb 2011

pada satu hari
ade 3 orang kawan
iaitu miera siti dan nas
hihihihihi
kami sesame sepakat untuk
pergi kursus tu
nak dijadikan cerita
tiap2 harilah kami calling2
nak bawak baju brape banyak?
nak bawak buku ape?
nak pakai baju apa?
and macam2 lagi
isk2
banyak yang kami ber3 risaukan
seperti biase kami ber3
berjanji untuk jumpe di bukit jalil
pada 24 .feb 2011
pada pukul 10.30 pagi
dan memakai blaus dan seluar jer
hihihiihihi






jeng jeng jeng jeng jeng
hari yang dinanti telah tiba
kebetulan mr asben pon nak balik kg
kikikikiki
kami pon berjalan bersama dari rumah
cz mr asben pon nak balik naik bas
jommmm
lallallala
sonoknya jalan ade orang bawakan beg
yahoooo
beg nas tau2 lah banyak dan berat
al-maklumlah perempuan kalau
gi jejalan ker kusus ker
manyak menda yang nak disumbat dalam beg
inilah rupa beg baju yang nas bawa

dan
ok cerita dalam beg tu
korang paham2 lah kan
memang banyak gilerz barang
kalau nas nak cerita pon rasenye
berjela2
memang banyak
betoi x tipu tau

dari rumah dah jalan together2
with asben tercinta
destinasi kami nak ke bukit jalil
semua same
k done...
hehhehhehe
iskh2
disebabkan nas ni manjer terlebih
jadik beg yang
macam dalam akademik fantasia tu
nas suruh asben bawakan
horeeeyyyy
ok kami dah nak sampai LRT
kami berdua bertengkar manje
cz asben
tak mo dah bawakan beg nas tu
hurmmmm
waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
saya majok
asben tinggal beg nas di tengah jalan
perghhhhh
cobe kowang bayangkan
tetiba ade kerete nak lalul kerrr
nayeeeee
kan kan kan

abg: aiiiii beg sendiri pon tak nak bawak

syg: wekkkk tak mo abg lah bawak( buat muncung penyakut baju)

abg: mengade

uwekkkk ejek daku hihiih

abg: nah bawak ni
(asben letak beg daku kat tegah jalan raye)
perghhhh menyirap aku gerammmmm

syg: abg beg tu bawak lahhhhhh ?(jerit daku)

abg: bawak sendiri

nas ni dah muncung macam nak nangis
kih kih kih taktik2

abg: uwekkkkkkk tak malu tu pon nak nangis
malu jer ...dah lah beg sendiri tapi suh orang bawak tak malu
dah muncung macam donald duck

syg: donald duck ( desis hati)
comeyyy gak kan

tersenyum asben bawakan beg semula lallalala

jalan punye jalan punye jalan
akhirnya kami sampai ker bukit jalil
wehuuuuu
disana
miera , siti, dan ade lagi sowang kawan
sudah menunggu
utk berangkat ke melaka
bas yang kami dapat tranasional
bas double decker
kami dapat seat bawah
kami semua betrolak dalam pukul 11.00 pagi
asben pulak dapat tiket gi segamat dalam pukul 11.30


waaaaaa cian kat my hubby
nnt die kene tunggu cowang2
jgn cedih2 yer
jgnnakal2 tau

ok nas dah nak bertolak ke melaka
bersama kawan2
didalam bas nas duk dengan miera
hihihiihihi
banyak yang kami menyembangkan
iskh2 samapi la
ke melaka masih berborak2 lagi
mmg kaki borak lah
samapi di melaka central
destinasi kami yang pertama adalah


and then kami pergi


dah kenyang baru pergi cari teksi untuk
sampai ke Hotel Kings


dan akhirnya kami sampai
yeszaaaaaaaaa

kami samapai awak
ok done
kite tunggu
selepas mengisi name kat reg utk penginapan
tunguuuu
tungguuuu
& tunggu
orang yang sampai lamabat
dah dapat bilik
tapi kami
yang datang awal masih x dapat bilik macam maner tu
ok tak sabau punyer pasai
gi tanyer kat kaunter
ok jam ditangan dah nak pukul 3
orentasi nak start pukul 4 stgh
sharp mesti kat sane ikut time
itenery yang dibagi
ok pengurus hotel cakap tunguuuuuuuuuu




tgk jam dah pukul

aiiiiiii
x kan x dapat bilik lagi ni
nai wat i marah ni
tak siap ape lagi
terok betoi
pengurusan
skrgggggggg
kamiiiii dahhhh



marah marah & marah
ok encik maner bilik saya ni tak kan
lagi tadi x siap lagi
kami semua ni tak siap apa lagi
nak turun orentasi pukul 4 stgh
tapi ni dah pukul 4
masih x dapat bilik macam mane ni.... iskh2

dannnn
akhirnya kami dapat bilik
setelah penat membebel
sangat puas hati cz kami dapat bilik
yang sangat 2 best
nak tau ker bilik apa yan kami dapat


ROOM EXECUTIVE

sangat2 puas hati
horeyyyyyy

orentasi bermula
kene fokus
sepanjang orentasi
yang bermula dari 24 feb- 26 feb
bejalan dengan jayanya
alamdulillaah
ok
dah krusus mestilah pastu
sibuk ambil gambar kan
ambil manyak2 wink2
ambil lagi' lagi dan lagikkkkkk

maka nak dijadikan cerita
dah abis semua mesti nak balik kan
semalam i call dah my brother
abg kandung ok
cakap kat abg nas suh ambil
nas kat hotel kings
then nak balik kg
abg nas cakap ok
jer semalam


daaaaaaaaaaaaaannnnnnnnnnnnn
cerita untuk hari ni
jeng jengggggggggggg
tungggu punyer tungguuuu
dan tunggguuuu

alamkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk

nas tengokkkk semula beg bas
yag besar
macampelajar AF
terkeluar tu
serettttt la beg tu
sambil tu kat bahu nas
ni ade beg galas latop
perghhhhhhh


aku mimpi ker ni

iskhhhhh camner ni
abg aku wat supries pulok
suprise yang aku tak suke
ala kenepa bawak ni
laaaaaaaaaaaaaaaaa
naper ko tak cakap ko bawak beg banyak
aduyaiiii
abg aku dah tergelak aku
lagi la
iskh2 nak tak nak kene gak lau tak macam ner kan
nak tau ker apa die
















































ni hah
pas tu abg nas hulur

iskh2
sebiki dah macam mata belalang
dah lah mase tu nas pakai baju kurung pahang
then kain ketat perghhhh camner tu ea
hahahhahhaha
sunggguh teruja betol hari ni

ok nak tak nak kene naik jugak
separuh tempat duduk dah nak
conker ok done
jadi beg akademik tu pasti kene dok depan kan
takan nas nak pelok dah la
belakang motor ade box
beg sandang nas lagi
of course beg gergasi ku itu
harus duduk depan
harusssss


jadi jommm kite rempit
iskh2 terseksa i naik motor
bayangkan dari melaka nak balik kg
iskh2
dengan helmat separuh tu alamakkkk

takpe2 janji sampai

dan akhirnyaaaa
sampai jugakkkk
cian kat abg nas
duduk sikit jer
memandangkan space tuk nas
duduk berlebih2
ditambah2 lagi dengan beg gergasi dihadapan
abg ku
hihihihihihihi cowieeee
lain kali susahkan lagi
buttt
nnt kene bawak kete tau nak mabil nas hahaha
sakit kaki dan sebagainya


ok love u olssss



Tiada ulasan: