Google+ Followers

macam2 ade

salam semua
ok lame betol
nas menyepi kan
huhuhuhu
rasenya banyak bebeno
benda nak tulih nie
tapi memandangkan
keadaan
penyakit
M----
tu yang belebih
jadi tunggu mase yang sesuai jer lah yer
hik hikhik



apa pun tetap cool ok
hurmm nas ni mengalahka PM
pulak busy yang melampau
huishhh
kdang2 tu kawan2 samapai
cakap nas ni
sejak tawen
ni nak jumpe pon payah


huhuhuhuuhu
yer lah
nak jumpe pon kene
wat apoiment dulu
lau tak ade jer lah
rutin yang nak dibuat'tak gitu
puan nas
hohohohoho



nah rm 100
duit sempena tahun baru
sile2 la ambil
tahun ni murah rezeki
jadi nak bagi korang
yang terbaca ebtry ni rm 100
ok ambil
ambil
jangan malu jangan
segan

***kalau tak suke baca entry ni sile close****
yerkkkk



bunga segar ni
lambang
keceriaan nas
di tahun baru
hihihihiihihi
ceh wah nas ni
lambang
keceriaan konon
tiap tahun ader ke ko
frust menongeng
ceria memanjang jer
hihihihiihi
nas ni apa lah kan


tengok kat atas tu
comel kan
huhuhuhu
so sweet ok


azam tahun baru
salah satu nya
ialah ingin
mendietkan diriku
kain ku dah ketat2 belaka
so pad mr asben
pas ni belikan
cyg baju manyak2 yerppp
hihihi
diet diet diet dan diet
jangan lupe bersenam ok
macam kucing kat atas tu
bersenam
becz badan kucing tu dah macam garfiled
huhhhuhuu
byeeee
uols...


Tiada ulasan: