Google+ Followers

November Yang Mendebarkan

salam semua
ok dah tibe masenye
cik nas nak menupdate
tinta pena blog
yang dah lame cik nas tinggal kan hihihihiihi





windu nyer lah kat mr bloger ni huhuhuhuhu
setelah sekian lamenya cik nas berukar menjadi
GARFIELD

huhuhuhuhu


ok kali ni cik nas menceritakan
tentang november yang mendebarkan




PERKAHWINAN



SUNGGUH MENDEBARKAN OK

semuanya tergambar
otak ni laju jer fikir

pas tu hati pun terketak2 berkata

ade ker orang datang majlis aku ni
majlis aku nnt berjalan lancar tak
apa barang yang tak cukup lagi ni
macam ade benda yang kurang jer
betol ker aku nak kawen ni

hahhhhhhh ayat2 tu ler mengangu diri ku ni

hati ni dah laju berdebar2
begitu laju
kalah wat sen nyambek
kikikikiki

majlis perkahwinan
akan berlansung pada
20 & 21 nov
perghhhh
semakin menhitung hari ni
menghitung jari pun boleh gak kan
cz dah x lame hihihihi
ermmmm macam maner yer nnt
ok kerw
hohohoho
segalanya bermain difikiran dikala ini
hurmmmm cam ner ni ea
fikir2


















































































































oitttttttt
jauh benor ko fikir
ko fikir menda ni



saya takot lah sebnarnya
kikikiki
itulah yang bermain di fikiran hamba ni


T
A
K
U
T

APA lagi ea
hurmmmm

B
I
M
B
A
N
G

&

C
E
M
A
S

KALAU2
HARI HUJAN

A
R
G
H
H
H
H
H
H
H



T
I
D
A
K
K
K
K
K

HOPE
sangat2 majlis berjalan
dengan lancar
moge allah memudahkan
segala urusan di majlis ku nnt


ok cite bab2 nak kawen ni
nas dah prepare semuanya
ok tentang
pelamin
nas tempah kan
amylia bridal

nak tau ker
baju ape hihihihi rahsia tungguuuuu

ok camera man nas
ambil photografer

Azman Rosmin


dan segalanya yang bersangakut paut
my mom and dad
dah settle kan
alhamdulillah

huhuhuhu
dah nak kawen ni pening memikirkan itu ini


atas kebusyan yang melanda
ada pulak kawan2 cakap nas ni muke macam
tak nak kawen jer coz
sempoiii
hohohohohohohohohoo
takkanlah cik nas nak tujuk wajah kebusyan kan
hihihihihiihihii
stay cute geng
kan nas dah cakap
apa pon yang terjadi stay cute
n stay cool
wiiiiiiiiiiii
itulah cik nas



hurmmmm
kawan2 semua doakan majlis nas berjalan
dengan lancar yer
risau tengok hujan yang melanda
hope segalanya berjalan dengan lancar





BAB 2 : SHOPPING WIF ENCIK TUNANG aT SOGA

OK2
sebenarnya begini ceritanya
ade lah sekian ri bulan tu
ade jualan hebat di jusco


cik nas jumpe
satu beg yang sangat cantik
perghhhh
mmg cantik
tapi bile tgk dekat
kualiti
sangat tak bagus
hurmmmm'
pulak tu mahal
hohohohoohohohoo
awal lagi nas reject
hurmmmm

elok2 gi JUSCO

apa lagi
kini arah cik nas dan mr tunang terbantut
hurmmm
kami berdua berpakat untuk kesoga
ok bagus
time tu mmg tgh






SALE
SALE
SALE
SALE



dengan riang dan gembirnya
wahhhhhhh
abang besh leh shopping abisan
mr tunang
tgk kiri
tgk kanan
wat tak tau

huhhhhh
nyampah kat mr tunang
hurmmmm
apa lagi cik nas pun wat
muncung 18 +++++
hihihihiihihiihi
mr tunang wat tak tau lagi
hurmmmm
cik nas uppp kan
lagi muncung
+++++++


"haahhhhhhh"
yelah yelah
tapi abang tunggu tepi tak nak ikut cayang
cayang nak pe ambil tapi
abg tgu sini


hahhhhhhhhhhhhh
tak mo
tak mo
cowang2
nnt ade owang culik cayg camne?
huhuhuhuhu


sape lah nak culik cayng tu
bukan cowang2 pon
ramai kan
abg tunggu sini


allaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
tak nakkkkkkkkkkkkkkkkkkkk
muncung
kembali menjelma



haaaaaaaaaaaahhhhh
yelah yelah
tapi janji ngan abg tak mo lame2 ea


ok

( gumbiranya dalam hati)

pergi tengok hanbeg
perghhhhh cantik gilrezzzz

cyg dah abis satu sogo
pat hanbeg ni
tapi tak depun
yang di capai

(cik nas tersengih )

hihihijhih
banyak sangat pening pale
abang lah pilihhhh

arghhhh
mane abg tau
nah ambil yang ni tak nak ker
kan lawa jugakkkkk


huhhhhhh tak lawa
macam corak owang tua jer


hahhhhh tadi nak sangat abg pilih
pat lah panas ni

haaaa
yelah2
cik nas pun ambil jer mane yang tercapi
hurmmmm
cantik gak beg ni
wuttttt
gitu


(berpa harga nya RM???)



ooooooo
harga nya
ter lalu sulit
rahsiaaaaaaaaaaaaaaa




ok
abg kasut
pulak
haiiiiiii kasut pun nak
hurmmmmmm



cik nas baru jer nak wat muncung
hahhhhhhhh
yelah2
10 minit jer
panat ni
cari beg jer dah 2 jam
bebel mr tunang

1 jam boleh
hihihihi

stengah jam
lau tak cancel
haaaaaaaaaaaaaaaaa
yelah2


ok ambil ni jer

kedekut
nas bagi kasut dengan beg kat mr tunang


sementara tunggu mr tunang bayar
nas tgk2 jam tangan kat ctu
wahhhhh lawa2
hurmmmmm
dah ade idea
tuk tahun depan bagi
mr tunang jam tangan rolex
harga tak lah mahal sangat
ok lah
sangat cantikkkkk
hihihihiihihii

tamat
ok jer citer yang terlintas
banyak sebenarnya tapi tak tau nak himpunkan
dan update camner
janji
update
ok lah misss u
ols.....


byeeeeeeeeeeeeeee














Tiada ulasan: