Google+ Followers

tekak

salam semua
lame rasenya
cik nas tak menghapdate
mr blog ni
cian kat kamu mr blog

mr blog: tau x per dah la tu tinggal kan aku
cowang2

cik nas: arghhhhhh ampun mr blog caye tak cengaje

mr blog: oleh kerana kamu telah meningglkan ku
bebrap hari aku akan hukum kamu

cik nas: oh tidakkkkkkkkkkkk
cik nas mule menangis waraghhhhhh

mr blog: wahai cik nas jgnlah kamu nangis
oleh kerana mr blog memujuk cik nas pun tersenyum

cik nas: sowie yer mr blog
didalam hati ade taman hehehhehehe

mr blog: ok sekarang citerkan benda yang menarik kat caye yer
pinta mr blog pada cik nas
cik nas pun mule bercerita
taraaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

ok hari ni nak bercerita ttg
mr tekak
sejak 2 menjak ni
tekak cik nas
asik sakit jer
nak kate dahaga
berdozen cawan
cik nas minum
aperkah
kerana cuaca
cik nas pun mengeleng
sambil memikirkan yang bukan2
habis tu aper yang melanda tekak ku ini
sakit perit semua ade
adakah disebabkan
kesihatan
yerlah asik batok jer ni
bagitau kat mak
mak cakap batok gatal
nak kawen
arghhhhh
aperlah jawapan tu yang aku terima
tak patot
tekak masih sakit
nak cakap pon kene cover2
lau tak

nnt jadi suara jantan pulak
wargghhhhh
ader pulak yang panggil aku bapok nnt
uishhhh sudah
ini tak boleh jadi
bisik cik nas lagi

aper ubat yang sesuai

mr blog: nah ambil ni

dequadin

cik nas: aiiiii macam perli jer ni

mr blog tergelak cik nas rase macam nak lempang
laju2 jer mr blog ni

ok2 sekarang
kene fikir kan ape yang patot buat
sebelum sesuatu
tak diingini berlaku
tolonggggggggggggggg
hurmmmm aper yer
makan ubat

NO.............
NO..............
NO...............

PENGECUT...............
MR BLOG TERTAWAKAN CIK NAS
HUIIIIII GERAM NYA

OLEH kerana
tekak sedang melanda sakit
dan gatal
maka dengan itu cik nas istiharkan
hari ini
cik nas tak sihat
cian macehhhhhh'

Tiada ulasan: