Google+ Followers

Jalan2 Cari Makan Wif Incik Tunang




hari ni
terase bowink sangat jdi
nas nak menghapdate
blog ni

ok kite citer ttg semalam yerppp
balik koje incik tunang jemput
and then kami pergi carefour

ok2 sebelum tu nas
pergi shopping
kat barangan elianto
yang kebetulan ade sale

kebetulan pulak
dekat sangat dgn tpt koje kan
jadi banyak ler yang diborongnya
yer lah kalau kat pasaran biase
barangan elianto yang dijual
ni dekat puluhaan juga
tapi hari tu sempena sale
barangan
dari rm 1- 20 jer
hahhahhahhahaha
mau giler dibuatnya

banyak jugaklah nas borong
yang bayar ni
biaselah encik tunang
ehhehhehhehhe
tq abang
nnt ade sale lagi cayang baitau erk
hehehhehehe
and then baru gi tesco
konon nya nak cari tudung
nak cari kasut
hehehhhe
tapi semuanya tak berkonan di hati eden
last2
caye nampak ni
promotion cake
and tanpa membuang mase
setelah meihat cake2 yang menawan hati caye
mintak kat icik tunang
nak kek
hehehhheheheh



jadi dah beli kek2 ni
mesti lah nak cari tempat duduk
supaya dapat mencekik kek2
yang lazat ni
hehhehehhe

ais kacang abg

yummyyy

hurmmmm


ni die suapan pertama


kek keju incik tunang

berangan nak buat cake yang sedap hehhehehe

nak majok x jadi :)

selepas pergi carefour
terus pergi ct-one cafe
yang kebetulan dah dekat sangat
hehhhehhee

kat sini kami makan lagi hehehhe
kali ni makan
makanan berat
ni die menu yang saya makan
wif incik tunang

sementara menanti
hidangan tiba kami disajikan dgn menda ni
kacang hijau dgn air mengkudu
tapi nas makan kacang je
air tak mo hehhehe
mee hun forest
sedap tau
kalau pg sini nas suke makan ni

ni pulak nasi goreng forest
ni pun sedap
ok lah
ni incik tunang punyer
die baru nak rase

ni diee air ambra
sekali minum pasti nak lagi
cedapppppppp
hah korng tak caye kan
konsep kedai ni 100% ala tentera
tu hah kain alas meja die
al2 tentera

ok hidangan dah tiba
ape lagi nak tungguu
makannnnnnnnn
oh yerppp korang jgn tak tau pulak
cafe ni dah dapat
board
dari jalan2 cari makan
hah pas ni korang cubelah yerppp

sebenarnya
dah nak tiba aniversry pertunagan kami
26 jun nnt
korang doakan yerpppp
kebahgiaan nas bersama incik tunang
semoga impian kami
mahu mendirikan
teratak mahligai bahagia terlaksana
moge cinta kami menjadi cinta sejati
dan abadi
serta dirahmati allah
amin




Tiada ulasan: