Google+ Followers

Bertemu Dan Berpisah

salam semua
sedih rasenya nak meluahkan perasaan diblog ni
seolah2 blog ni memahami pulak

bertemu dan berpisah
adat dalam persahabatan
kadang2 perit untuk kita tinggalkan
kenangan yang manis
yang telah dicoretkan bersama
tetapi apabila sampai
satu saat
beginilah jadinya

d-maya
bukan satu name yang kecil pernah ku kenal
disana aku betemu dgn insan2
yang dianggap sahabat
sahabat yang tak dapat kulupakan
rasanya dah terlalu banyak kenangan kami

Kak Saphira Niza
seorang insan yang comel
baik hati peramah
dan suka gelak

Kak Ann Masni
Ni Bos Nas
k.ann baik walaupun tegas
tapi die punyai hati yang baik
dan very friendly
susah nak lupakan
pada kak ann
cz banyak membantu Nas

Rosilah
lagi seorang kawan nas
hahhhh
kawan nas yang sowang ni suke gelak
die happy sokmo
tapi seiyes nas suke berkawan dgn ila
cz best lah
windu rasenya nnt tak dapat dengar gelak tawa darinya
i will miss the memories with you
hehhehe
ila jgn lupa yerpppp
permintaan saya tu

Nur aili
i nama pon dah tau
orang nye lembut jer
suke tertawa
n very good friends
boleh menjadi pendengar setia

apa2 pun terjadi kenangan bersama korang
tak kan dapat nas lupakan

kenangan kita

kenangan pergi karoke
kenangan pergi ampang point
kenangan beli nasi lemak


kenangan pergi kerja sama2
kenangan balik kerja sama2
kenangan potong buah limau bali

kenangan mengutuk pakcik raksaksa
kenangan pergi Tesco
makan pizza hut

Kenangan pergi carefour
pas tu drif kat carefour

kenangan pergi LG bersama kak ann
kenangan metting projek rompin

kenangan makan laksa
yang dimask oleh aili dan ila
hasilnya mmg lazat
tak terkata
yummmy
boleh open bisnes'siyes sedap

kenangan makan kat mamak

kenangan kat paK lan tomyam

kenangan kat kedai shah rukh khan

kenangan kat save more

dan banyak lagi kenangan yang telah berjaya
kita cipta bersama
sedih rasenya
lepas ni nas berjauhan dengan korang
tak dapat lagi bersuka ria seperti dahulu
kali ni lau pergi mane2 nas dah tak ada
waaaaa
sedihnya
nnt korang jangan lah lupakan nas yerppp
walaupun perkenalan kita terlalu singkat
namun dah terlalu banyak kengan yang kita telah ciptakan bersama
detik2 tu tak kan nas lupakan sampai bila2
you all alwys in my mind
pas ni dah tak dapat bergalak ketawa bersama
betul kata pepatah pertemuan
akan bertemu dgn perpisahan
tapi bukan bermakna untuk dilupakan
sejauh mana pun nas ditempatkan
nas tetap ingat kat korang
sedih nak meninggalkan korang
tapi demi masa hadapan
nas tak nak lepaskan peluang
harap2 korang doa kejayaan nas disini

owhhhhh yerpppp
jangan lupa yerpppp
jangan lupe kerja kahwin nas yerppp
datang tau
insyallah
nas buat cuti sekolah
21 november 2010 nas
tarikh tu dah tetap
insyallah
datang yerppp hehehhe

pas ni lau gaduh2 dah tak de kawan nak dikngsi prob
miss kat u all
hurmmm harap perpisahan ni bukan bermakna
persahabatn kita berakhir disini

pantun utuk sahabat nas

pemuda pemudi bermain ayat
bermain ayat sampai alpa
kenangan kita akan nas ingat sepanjang hayat
semuanya tak kan nas lupa

dua tiga kucing berlari
mana nak sama si kucing belang
dua tiga boleh kucari
mana nak sama dgn korang semua
(saphira niza, ann masni, nuraili, rosilah)



Tiada ulasan: