CLIK HERE GUYS TQ

Pengikut

Cari Blog Ini

Ahad, 14 Mac 2010

cerita dalam cerita

salam
syuhh syuhhh syuhhh
huh banyak pulak habuk dah bergayut2
kat blog cik nas ni



sebelum balik kg berjanji nak jumper
ude & ucu
aperkan daya
maser tak megizinkan

hari ni pulak bertarikh
14 march 2010
pagi2 lagi cik nas dah bergegas
nak ke batu pahat

hahahahahahha
sebelum nak ke batu pahat
kenelah tunggu bas kat kundang


bas dah ader
tapi en driver pulak tak ader
baru jer aku nak melangkah kaki
kononnya nak beli aiskrim
baru kaki sebelah melangkah


en driver sampai
cik nas pun tersengih2 naik bas
terpaksalah niat tadi di hapuskan


didalam bas
teringat pulak kenangan dedulu
aper tidaknya lau nak gi ke pekan
dengan kawan2 naik bas
windu dengan suasana dedulu
aper pun terima kasih pada bas ni
kerna pernah berjasa pada cik nas yerppp
satu tika dedulu



sibuk aku berangan mengingatkan kenangan
satu tika dulu
bas pun berhenti
perghhhhhhhh
dengan gaye terkejut aku




sungguh ramai


idnt belived
korang nak tau
nepal dan bangla
berebut naik bas

hurmmmmmm
aku pun mengambil langkah berjaga2
tak mau dieorang duduk sebelah aku
iskhhhhh
tak mau
tak mau


aku pun ambil beg aku
dan letakan di tempat duduk sebelah
dengan bangganya aku
tak tengok dieorang
lantak ar nak cakap aper


perghhhhhh
aku tak tahan hidung ni dah kembang kempis jer
aper taknya bau badan dieorang
busukkkkkkkkkkkkkkk
macam tak mandi berabad berkurun
iskh iskh iskh


poning pale nas ni dibuatnya
dah lah tu
bising
bingit jadinya


bas pulak makin berhenti
yang naik pulak tak putus2
mamat nepal dan bangla
fedup aku

sampailah
ader sorangt mamat nepal ni
pakai duduk aje
beg aku

gerammmmmmmmmmmmm


bute ker
ni aku naik marah ni
tapi aku marah dalam hati jerkkk
kikikikiki


aku rase macam nak fire jer dieorang ni


hambik ni....


perjalanan yang membusankan
akhirnya sampai
aper pun nas berterima kasih pada
bas ni
lau tidak susah tul nas
nak kemana2


turun dari bas
nas pun berjalan masuk ketaman perumahan
nak kerumah kakak
kan ari ni tujuan berikutnya nak kerumah

della dan fendy

sampai dirumah
anak2 buah ku yang comel
sedah menanti di depan pintu
sara dan safuan
wahhhh'
tomei nya anak buah ku sara
lama dah tak jumper die

dalam kol 12 stgh aku
dan kakka bergerak untuk ke batu pahat
destinasi

ok2 ni anatarnya
yang terdapt di batu pahat
stop...

peta untuk ke rumah pengantin
open
hehhehe

penat sudah search rumah
sehingga nampak
trfic light
yang mengong
di batu pahat
kerana lampu hijau bergerak serentak
dgn arah bertentangan

orang yang memandu ni rileks jer
tapi aku yang membebel tak sudah
iskh3

setelah berjaya tersesat
hehhehe
akhirnya
rumah pengantin dijumpai

itu die
sampai akhirnya

tapi mase cik nas datang ni
pengantin tak tiba lagi
jadi duk tengok pelamin
and then trus
ambl makanan dan makan dulu
wahhhh
lauk2 die meyelerakan
terbuka selera ku yang lapar
hehehhe

asik dgn makan

kompang berbunyi
hahhhhh
korang pon tau kan kalau dah kompang berbunyi
menandakan pengantin
dah tiba

dari jauh
nampak kedua pengantin tersenyum simpul

kepada della dan fendi
nas doakan
korang berdua akan kekal
bahagia hingga keakhir hayat
dan dikurnia anak2 yang comel dan soleh
amin


Tiada ulasan: