Google+ Followers

Perubahan dan perasaan yang berubah

salam and morning
hurmmmm dah lamer rasenye ku meninggalkan laman ni...
rsee nyer patot ker aku dihukum
hehehehhehehe.
sebenranya banyak citer and
banyak benda baru yang terjadi masalah kawan,
masalah tunang hurmmm bak macam iklan astro tu( macam2 ada....)
nak dijadikan cerita biasa lah
lumrah berc!nta
mest! ade yang terase and ader yang tergur!s...
mb semua tu dapat membatu k!ta mengenal! tentang perjalanan Hubungan k!ta
aper pun yang penting aku redha dan aku pasrah,
cz aku tahu patinya aper yang terjadi ader hikmah yang tersendiri.
aku bahgia di kala ini
tentang kawan pulak susah
aku nak terangkan cz aku jer yang lalui
hurmmmm ader lagii minah satu ni
(ahli sihir dan buat facebook so korang kenelah jage2 dengan minah ni silap ari bulan korang jadi mangsa kerna kejahatan yang melampau
huhuhuhuhuhuhuhu ini adalah kenyataan yang nyata di alam ini
ok lah sebnarnya aku dah tak tau nak tulis aper lagi...
ok aper2 pun hidup mesti diteruskan ok Go Go Chaiyok...

Tiada ulasan: