Google+ Followers

Woiii Jenjalan wat Assignment


iskhhhh serius la penat
habis kelas tadi
teruihhh wat reaserch 
dah name pon wat Ticketing / marketing
hurmmm gi la wat reaserch sakan
dgn my kawan2
ok memule
gi hotel gi ambil flayers n bla bla bla
memcam dah kami buat 
siap ada yang kne maki

kawan yang pergi tu antarnya
Im Nurul Kala dan aku
kami ber4
sesangat rapat hihi
adekalanya tergelak dek kelakar hape2 tah
iskh2

ok perjalanan kami bermula
dari sebua hotel ke sebuah hotel
temurah la kaum kerabat yang bokerje kek hotel ni
amboi ade yang ramah ade yang sombong
memcam la...
kami ber4 tak kisah pon
janji reaserch kami berjaya
chilll
hihihi


oiii oiii
bile memalam balik lambat
mule la memasing
takot cz
kene jalan kat
lorong sunyi sepi
bunyi anjing
serius laluan tu sangat gelap dan sunyi
apa lagi bila dah lalu situ tak ada maknanya
la kan nak jalan santai...
semua berdesupppp lari...

kan best ade my beloved tu..
tapi dia jaoooooo la
dia pon tgh study
oiiii ABG kite rindulah kat dia...






Tiada ulasan: